רשימת גרילים מומלצים ביותר בשוק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אלו מכם שמעוניינים לחדש את הגריל הישן שלהם ולרכוש גריל גז חדש ואיכותי – ריכזנו עבורכם את חמשת הגרילים המומלצים ביותר לרכישה בשוק. מבוסס על חוות דעת של לקוחות, מומחים מתחום המנגלים וכמובן על בסיס חברת D&S שעובדת שנים בתחום.

רגילים מומלצים

בחירת גריל גז

החלטתם לרכוש גריל גז חדש ואיכותי, וכעת אתם מתלבטים איזה גריל עליכם לרכוש. ריכזנו עבורכם רשימה של מספרים מנגלים איכותיים. גריל גז מומלץ מבוסס על מספר מאפיינים שונים, ביניהם עוצמת האש, שטח הפנים שעליו ניתן לעבוד, קלות התפעול וכמובן המחיר.
כשאר אתם באים לבחור גריל גז מומלץ, עליכם לקחת בחשבון מלכתחילה את מטרת השימוש של הגריל שלכם: לצורך העניין אם אתם מעוניינים לרכוש גרילים מומלצים לחברת הקייטרינג שלכם, עליכם לרכוש גריל עוצמתי וחזק שיוכל לספק כמויות גדולות של מזון בפרקי זמן קצרים. מנגד, אם אתם מעוניינים לרכוש גריל גז חדש לביתכם, גודל הגריל הוא לא בהכרח הדבר הכי חשוב בתפריט.

 

רשימת הגרילים המומלצים ביותר בשוק

ובכן, ריכזנו עבורכם מספר גרילים מומלצים בטווחי מחירים שונים, שיכולים לענות על הצרכים השונים שלכם.

אפשרות ראשונה – גריל גז מקצועי Weber Summit S – 670IL. מדובר בגריל איכותי ועוצמתי שיכול לספק כמות גדולה של בשרים בפרק זמן קצר. הרבה חברות קייטרינג בוחרות לעבוד עם גריל גז עוצמתי הזה. מדובר באחד הגרילים האיכותיים והנחשבים ביותר בשוק. מגיע עם כמה שנות אחריות.
אפשרות שנייה – גריל גז Genesis II E410IL. מדובר בגריל איכותי ומקצועי, נוח מאוד לעבודה. משני צידי הגריל יש משטחי עבודה שמאפשרים להניח ציוד או לחתוך בשרים שונים. 4 מבערי טורבו עוצמתיים בבטן הגריל, מאפשרים להבעיר את האש לעוצמות שלא הכרתם ובמהירות יוצאת דופן! אחד הגרילים הנמכרים ביותר בשוק! מגיע עם כמה שנות אחריות.
אפשרות שלישית – GENESIS II E-310IL CRIMSON. גם פה מדובר על גריל נוח לעבודה, כאשר משני צידיו יש משטחי עבודה. בנוסף יש תאי אחסון לאורכו ולרוחבו של הגריל. גריל נוח וקל לתפעול – מתאים למשק ביתי. מגיע עם כמה שנות אחריות.
אפשרות רביעית – גריל גז מסוג weber q3200 – שחור. מדובר בגריל חדש, שמאפשר חיסכון משמעותי בכמות הגז במהלך ההפעלה שלו. הגריל נוח מאוד לשימוש ויותר מכך – מדובר באחד הגרילים הנוחים ביותר לניקיון, כאשר כל השמנים והלכלוכים נופלים ישר לתבנית אלומיניום שניתן לנקות בתום השימוש. מותאם לשימוש במרפסות – מבנה ייחודי ונוח. מגיע עם כמה שנות אחריות.
אפשרות חמישית – גריל גז Apex 250-אפור. גריל קומפקטי ונוח, בעל שני מבערים חזקים שמאפשרים משחק נוח עם האש. מותאם גם כן לעבודה במרפסת או בכל שטח אחר. חשוב לציין ששטח העבודה על הגריל הוא יחסית קטן, ולכן מתאים למשק בית ולא למשק עבודה. מגיע עם כמה שנות אחריות.

על הקשר בין אושר למוזיקה שמעתם? לקריאת המאמר לקבלת אושר לחיים לחצו כאן.