מקרים בהם מומלץ להשתמש בהדפסה על PVC

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

PVC הוא חומר קשיח, עמיד, רבגוני ולא יקר, וזו התשובה המבוקשת במקרים רבים שבהם נדרשת הדפסה או מניפולציה על החומר. נציג כאן מקרים שבהם כדאי מאוד להעדיף שימוש בהדפסה על PVC על פני כל אפשרות אחרת, בעיקר בגלל שילוב היתרונות שמאפיין אותו. אל היתרונות האלו אפשר להוסיף גם את היכולות הטכנולוגיות של עיבוד החומר והדפסה ישירות על ה-PVC.

 

כאשר נדרש חומר עמיד

עמידות החומר היא הסיבה הראשונה להשתמש בשיטה של הדפסה על PVC  באיכות גבוהה. שימוש ב-PVC עמיד בפני נזקי מזג האוויר, מפני נזקים של חומרים כימיקלים וגם בפני תופעות נפוצות של בלאי פיזי. באמצעות שימוש בהדפסה על PVC תוכלו לשמור על שלטי חוצות ושלטי הכוונה ברורים וכך גם על תמרורים. כל מבנה או שילוט שמיועד להיום ממוקם באוויר הפתוח, כדאי שיהיה בנוי מחומר שיכול לעמוד בפרץ. גם באתרי בנייה, שילוט עשוי PVC יצליח לעמוד בפני אבק, פסולת וחיכוך ולהישאר קריא, ברור ושלם. עמידות החומר יכולה להועיל גם לשימוש תעשייתי ב-PVC מודפס, כך שהשילוט יוותר ברור גם בסביבה של טמפרטורות קיצוניות ודליפה אפשרית של חומרים מסוכנים. מסיבה דומה, מומלץ להשתמש בהדפסה על PVC גם במקומות שמועדים למגע רב, כמו במוצרים שמיועדים לשימוש של ילדים צעירים – גם זה כמובן בזכות העמידות של החומר ושל ההדפסה.

 

כשנדרשת גמישות עיצובית

בעזרת הדפסה על מדבקה או ישירות על יריעות PVC, ניתן לייצר אינסוף דגמים, דוגמאות ואפקטים ויזואליים. באופן כזה ניתן להשתמש בהדפסה על PVC להרכבת נקודות מכירה באיכות ומראה יוצאי דופן, וגם להקמה של דוכנים בתערוכות, מבלי להידרש להתפשר על איכות, על עוז הצבעים ועל תכנון מדויק. אבל האפשרויות לא מסתיימות כאן: עוד בשלב בחירת החומר ניתן לבחור מתוך מגוון גדול של אפשרויות כמו יריעות בעוביים שונים, גימורים מבריקים או גימורי מט, ופלטה עצומה של גוונים אופציונליים. היכולת להדפיס הדפסה ישירה על PVC איכותי, יכולה לייצר את התוצאה המדויקת ללא צורך לוותר על אף סעיף עיצובי.

 

כשמחפשים מחיר משתלם

המחיר הנוח של הדפסה על PVC, בעיקר בהשוואה לאפשרויות אחרות, הופך את הקונספט של הדפסה על גבי PVC לשיטה המומלצת והכדאית במקרים בהם יש צורך בכמות גדולה של הדפסת שילוט עם הדפסה מושכת עין, כאשר נדרש להכין דוגמאות או מודלים של פרויקטים עתידיים וכאשר הפרויקט כולל הדפסה בסדרי גודל יוצאי דופן. השילוב של החומר הגמיש למניפולציות והעמיד לפגעי הסביבה עם תג מחיר משתלם, הופך את ה-PVC להתאמה מושלמת למקרים רבים. הדפסה על PVC היא גם התשובה הנכונה לכל פרויקט עיצובי של חברות סטרטאפ או של עסקים חדשים, שיבואו בגלל המחיר ויישארו בגלל התוצאות המרהיבות.

 

לסיכום

התוצאות המרשימות של מוצרים עשויים מ-PVC מודפס, מעוררות התלהבות והתפעלות ולא בכדי., מדובר בחומר עמיד, תכליתי וניתן להתאמה וגם משתלם – לכן, במקרים רבים זהו החומר המושלם להדפסה.

הדפסת PVC