קולר או רתמה? כך תחליטו נכונה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אחת ההתלבטויות שתוקפות בעלי כלבים רבים נוגעת לבחירה של קולר או רתמה. שכן, מדובר בשני פריטים שיש להם שימוש זהה אבל הם לא מתאימים לכל כלב. יצאנו לבדוק איך תוכלו לבחור את הפריט המתאים לכם ביותר מבין ה – 2 וחזרנו עם מסקנות. אתם מוזמנים לקרוא את השורות הבאות ולגלות איך תוכלו להחליט נכון.

 

תכירו תחילה את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

חשוב לנו לציין בפניכם תחילה כי המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך מתוך רצון שלנו להעמיק בנושא. קיבלנו בימים האחרונים מספר רב של פניות מצד גולשים קבועים שקוראים את המדריכים שלנו בקביעות. רבים מהם ציינו כי הם לא מבינים מה ההבדל בין קולר לרתמה. לדבריהם, המוכרים בחנויות החיות מציעים להם את הפריט היקר ביותר והם חוששים שיש אינטרס מאחורי ההצעה שלהם. לכן, הם פנו אלינו שנבדוק את העניין ונציג בפניהם את המידע כפי שהוא. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי ששלחו לנו פנייה בנושא. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי עולה לאור והוא צפוי להביא למודעות רחבה בקרב בעלי כלבים רבים.

 

בואו נציג לכם את הקולר

כדי שתוכלו לדעת מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, אתם צריכים להכיר את הקולר. מדובר באותו פריט שעשוי במרבית המקרים מבד או פלסטיק שמקיף את צווארו של הכלב. אם רכשתם לאחרונה ברבקטו לכלב, בטח ראיתם שההנחיות אומרות שלא פעם, פשפשים ומזיקים אחרים, נמצאים מאחורי הקולר. הקולר מתחבר אל הרצועה והוא בעצם מאפשר לכם למשוך את הכלב מאזור הצוואר והעורף.

 

בואו נציג לכם את הרתמה

הרתמה נמצאת לא פעם לצד המדפים שבהם מוצעים צעצועים לכלבים. אם ביקרתם לאחרונה בחנות חיות בטח ראיתם כי מדובר ברתמה שמקיפה את כל אזור הבטן והגב של הכלב. היא מתאימה לכלבים גדולים וקטנים כאחד.

 

מה עדיף מבין השניים?

אם תשאלו אותנו מה עדיף – אנחנו נאמר לכם בפה מלא שלא משנה איזה כלב יש לכם, מאיזה סוג או גודל, עליכם לבחור ברתמה מהסיבות הבאות:

  • הקולר עשוי להביא לכאבים עזים באזור העורף של הכלב
  • הרתמה מחזיקה את כל גופו של הכלב ולא מכאיבה לו בשום אופן
  • הרתמה מאפשרת להחזיק בכלב באופן משמעותי בהשוואה לקולר

 

לא בטוחים מה לבחור? תנסו בעצמכם

אם אתם עדיין מתלבטים אם לבחור ברתמה או בקולר, כדאי שפשוט תבקשו ממכרים שלכם רתמה אחת וקולר אחד שמתאימים לכלב שלכם. תערכו ניסיון ותצאו לטיול בכל פעם עם אחד מהם. עכשיו, כשיש לכם את המידע, אתם יכולים להיות ביקורתיים ולגלות מה מהשניים באמת נכון לכם ולכלב שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התשובה המתבקשת לשאלה – קולר או רתמה? מה נכון לכלב שלכם?. כעת, כשיש לכם תשובה, עליכם רק לבחור נכון.

כלב זאב