חטיפים שיגרמו לכלב שלכם לרקוד מאושר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

חטיפים נועדו לשני מצבים עיקריים, האחד, כדי לגוון את המזון היבש של הכלב והשני, כדי לאלף את הכלב ולפנק אותו לאחר שזה ביצע פעולה שמגיע לו עליה

תגמול.

בעלי כלבים רבים מחפשים את החטיף המושלם לכלב שלהם, כזה שמצד אחד, יהיה בריא ומלא ברכיבים תזונתיים ומצד שני, שיגרום לכלב לרצות לקבל אותו לאחר

שזה ביצע פעולה כלשהי במסגרת הליך אילוף.

 

כדי להקל עליכם בחיפוש אחר החטיף המושלם, ריכזנו עבורכם את החטיפים הטובים ביותר והמומלצים ביותר על ידי מאלפי כלבים. להלן החטיפים שיגרמו לכלב

שלכם לרקוד מאושר בכל פעם שהוא יראה אותם:

  1. קרנילאב חטיף חזיר בר ופרי וורד

הקרנילאב הוא חטיף ביסקוויט פריך בטעם חזיר בר ופירות וורדים. החטיף מכיל כ-50% בשר מיובש!
כך שהכלב שלכם לא יוכל לעמוד בפניו. מדובר בחטיף בריא מכיוון שהוא אינו מכיל דגנים כלל (ישנם חטיפים שמכילים יותר דגנים מבשר, כך שאתם יכולים להבין בעצמכם באיזו איכות מדובר כשאתם נותנים לכלב שלכם את הקרנילאב).

 

  1. חטיף טרווט רפואי בטעם כבש

אנחנו לא מקפחים את הכלבים בעלי בעיות בריאותיות, אנחנו יודעים שיש לא מעט כאלה. מדובר בדרך כלל בכלבים מבוגרים. אם יש לכם כלב כזה, אתם בטח יודעים שהוא מוגבל מאוד מבחינה תזונתית, כך שקשה להתאים לו חטיף שמתאים במיוחד בשבילו.
אם הכלב שלכם סובל מרגישות לרכיבים מסוימים במזון או אם הוא עובר טיפול רפואי כלשהו, כדאי שתתנו לו את החטיף של טרווט. מדובר בחטיף בטעם כבש שלא יורד ברמה מהחטיפים האחרים. הריח של הכבש יגרום לכלב שלכם לקפוץ מאושר, במיוחד בגלל שהוא כנראה צורך מזון דיאטטי במסגרת תזונה בריאה. החטיף נמכר בחנויות נבחרות. אנחנו כאן כדי לחסוך לכם לכתת את רגליכם בין חנויות חיות, כך שאם אתם מעוניינים לקנות את החטיף, דעו שאפשר להשיג אותו אצל chowchow.

 

  1. בונזו ג'וי חטיף דג, עוף ושומשום

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו נהיים קצת רעבים מהחטיף של בונזו. מדובר בנשנוש בריא וטעים מכיל בשר עוף אמתי. גם כאן מדובר בחטיף טבעי לחלוטין שאינו מכיל חומרים משמרים, תוספים או צבעי מאכל. לבונזו ג'וי יש ריח שגורם לכל כלב לרקוד הורה ברגע שהוא מריח אותו ממרחק, אז כדי שתשמרו על החטיף אטום היטב למקרה שאתם לא רוצים כלב רקדן במהלך כל שעות היום.

 

  1. בונזו ג'וי חטיף דונאט עם עוף

צוות המאלפים שלנו ציין שחטיף הדונאט של בונזו ג'וי נחשב לאחד החטיפים האהובים ביותר על מרבית הכלבים. החטיף יכול להוות כנשנוש בריא שאינו מכיל חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספים. ניתן לתת את החטיף כצ'ופר כחלק מתהליך אילוף או כחטיף בין הארוחות.

 

אוכל מיובש