ארבעה מוצרים לכלבים שהכלב שלכם פשוט חייב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אימוץ כלב  יכול להיות ראשיתה של מערכת יחסים שמחה ואוהבת אך כזו שיש בה גם הרבה אחריות. כלב תופס את עצמו כבן משפחה של חברי המשפחה אליה הוא מגיע ויש לדאוג לצרכיו הבסיסים כראוי. במאמר זה נציג ארבע מוצרים שיכולים לשפר את תהליך הקליטה של הכלב בביתכם, דפיוזר להרגעה, מסרק, כלוב אילוף ומלונה.

 

 דפיוזר חשמלי להרגעה לכלבים

כלבים הסובלים מבעיות התנהגותיות במצבי לחץ עשויים הירגע באמצעות השימוש בדיפיוזר. מדובר על מכשיר המתחבר לחשמל ומשחרר לאוויר פרומון המסייע בהרגעה של הכלב. החומר למעשה פועל על מוחו הכלב ומשרה בו רוגע וביטחון גם במצבים של גירויים ושינויים סביבתיים. המוצר מסייע בהפחתת נביחות וגירודים אובססיביים ומסייע למנוע מגוון של התנהגויות הרסניות.

 

מסרק לכלב לבית נקי

מבין מגוון מוצרים לכלבים שניתן כיום לרכוש, מסרק הוא אחד החשובים שבהם. מסרק לכלבים עוזר לשמור על השיער הנושר מחוץ לבית ושימוש קבוע במסרק לכלב דואג שהפרוה לא תתפזר ברחבי הבית ועל הבגדים. חשוב להתאים את המסרק לסוג הכלב ולמשל כלבי בעלי פרווה ארוכה כמו האסקי סיברי מומלץ להשתמש במסרק דילול פרווה. מומלץ להגביר את תכיפות הסירוק בתקופת חילופי העונות מכיוון שאז הנשירה מוגברת.

 

כלוב אילוף לגורים בגמילה

מוצר נוסף שמומלץ בכל בית במיוחד כאשר מדובר על אימוץ גור כלבים הוא כלוב אילוף. הכלוב יכול לסייע לפתור בעיות התנהגות  ולמנוע של הרס של הבית. היתרון של כלוב אילוף הוא בכך שלרוב הכלב לא יעשה בו את צרכיו מכיוון שהוא חיה נקיה שאינה עושה את צרכיה בשטח שבה היא יישנה ואוכלת. מכיוון שהכלוב מגביל את שטח המחיה במידה והוא נמצא בה לזמן מוגבל הוא לרוב יימנע מלעשות את צרכיו בתוך הכלוב.

 

החשיבות של מלונה בחצר

בבתים עם חצר מומלץ מאוד לאפשר לכלב מקום פרטי שבו הם  יכולים להרגיש בטוחים. מלונה לכלב חשובה במיוחד כאשר הכלב נשאר בחצר בשעות היום כאשר בני המשפחה בעבודה על מנת שבמשך הזמן הזה יהיה להם פינה משלהם לנוח ופחות יתעסקו עם העוברים והשבים וחתולי הרחוב. חשוב להתאים את המלונה לגודל של הכלב המשפחתי על מנת שזה יתאים לצרכיו.

חשוב למדוד את הגודל של המלונה לפני שמזמינים אותה על מנת לרכוש כזאת שבה הכלב שלכם יכול להסתובב בתוכה ולעמוד בנוחות.

 

סיכום מוצרים שהכלב שלכם חייב

לסיכום הנושא, במאמר זה הצגנו ארבע מוצרים שיכולים לעזור לכם וכדאי שיהיו בבית, מסרק, דפיוזר חשמלי, מלונה וכלוב אילוף. בהתנהלות עם כלבים חשוב לזכור שתפיסת הסיבה ותוצאה שלהם שונה מבני אדם והוא אינו מסוגל לקשר בין מעשה לתוצאה במידה ועברו ביניהם יותר ממספר שניות. על כל התנהגות חיובית או שלילית יש להגיב באופן מידי על מנת שהכלב יעשה את ההקשר.

כֶּלֶב