רובוט אינסטגרם או קידום ממומן

הרבה מאוד עסקים שהבינו את הכוח שיש למדיה החברתית עושים כל שביכולתם בכדי לבלוט ולהופיע ברשתות החברתיות.

לפעמים המאמצים להופיע ברשת החברתית עולים על הרבה מאמצי פרסום אחרים.

כל קמפיין פרסום שמקימים היום בכל ארגון לוקח בחשבון את הפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וגוגל פלוס (הרשת החברתית הדי כושלת של גוגל שתעלם בקרוב).

את העלויות של פרסום ממומן באינסטגרם לא כל חברה יכולה להרשות לעצמה, חברות ועסקים רבים נאלצים לפנות לאלטרנטיבות אחרות.

אחת האלטרנטיבות לפרסום ממומן היא הפעלת רובוט לאינסטגרם כחלק מתהליך הגדלת החשיפה.

טכנולוגיה מתקדמת

מה עדיף להפעיל רובוט או לקדם ממומן

כמו כל דבר גם כאן לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, והפעם נסביר על כל אחד מהם ולאחר מכן תחליטו מה באמת נכון לכם.

יתרונות הקידום הממומן באינסטגרם :

לקידום ממומן באינסטגרם יש יתרונות אך יחד עם זאת לא הכל מושלם.

כאן ועכשיו

היתרון הבולט מכולם הוא התוצאה המיידית, ברגע שהתחלתם לשלם התחלתם לראות תוצאות ולקבל חשיפה יותר גדולה.

מופיע בתפוצה רחבה ויכול להגיע לא רק לעוקבים שלכם אלא לעוד אלפי משתמשים אחרים.

קל ונוח לתפעול

חברת פייסבוק העולמית קנתה את אינסטגרם במיליארד דולר (הרבה מאוד כסף בשביל אפליקציה).

ולכן כל הפרסום באינסטגרם הוא תהליך זהה מאוד לפייסבוק מה שהופך את ניהול הקמפיין לקל ונוח מאוד לתפעול מכיוון וזאת פלטפורמה מוכרת.

בנוסף אפשר לבחור כי הפרסום יופיע בשני הפלטפורמות גם יחד.

אחרי שראיתם מי מהשנים (פייסבוק או אינסטגרם) מניבה לכם תוצאות יותר טובות אתם יכולים לקבל את ההחלטה איפה לרכז את המאמצים (ואת הכסף).

מחליטים מי רואה

אתם יכולים לקבוע מי בדיוק ייחשף לקמפיין שלכם, לפי מיקום טווח גילאים ועוד.

אמנם הייתה נטייה לחשוב שאינסטגרם היא אפליקציה שמותאמת בעיקר לצעירים, אבל תתפלאו לגלות שיותר מבוגרים נחשפים אליה והיא כובשת את כולם.

קובעים כמה משלמים

אתם קובעים את התקציב שלכם ומחליטים כמה בדיוק אתם תשלמו, ככה שלא יהיו לכם הפתעות.

בנוסף בכל שלב אתם יכולים לעצור את הקמפיין ועם אותו תקציב להתחיל קמפיין נוסף.

חסרונות הקידום הממומן :

אחרי שראיתם כי טוב וחשבתם שזאת הדרך המועדפת, נסו לעצור ולראות כמה דברים שאולי קצת יעצרו בעדכם.

אז לפני שאתם מכניסים את היד לכיס עצרו לרגע וקחו בחשבון את הדברים הבאים.

לא תמיד עובד

קידום ממומן לא תמיד עובד, אתם יכולים להפעיל קמפיין מושקע בהרבה מאוד כסף אבל אין התחייבות שהוא באמת יעבוד.

לא פעם קרו מקרים בהם המכירות הרבות שהיו עדיין לא כיסו את הוצאות הפרסום, מקרים קיצוניים ביותר גם גרמו להפסדים.

נגמר הכסף נגמר הפרסום

ברגע שהתקציב שלכם נגמר מיד באותה שניה נעלמתם מהשטח ואיש כבר לא חשוף אליכם.

מדובר באחד החסרונות הגדולים ביותר, גם אם לקוח מתעניין צפה במודעה, התבשל עם זה מעט ואז רצה לחזור ולראות אותה שוב, היא כבר לא קיימת.

אולי זהו הפתרון המיידי והנכון, אבל במקביל לקמפיין הממומן נסו להתחיל ולקדם גם באופן טבעי את העמוד שלכם בצורה אינטנסיבית.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך להרוויח הרבה כסף בצורה ישרה
בלוג

איך להרוויח הרבה כסף בצורה ישרה

המרדף הבלתי פוסק אחר הכסף, הוא אחד המכנים המשותפים של כלל האזרחים במדינת ישראל ובכלל בעולם. בעקבות הרצון להרוויח הרבה כסף, לא מעט אנשים סוטים מדריך הישר ונקלעים לבעיות שונות.

קרא עוד >>

הדרך הנכונה להכין בשר

החלטתם להכין ערב על האש ולקרוא לכל החברים? רוצים לפנק את המשפחה ולהכין להם בשר איכותי וטעים? רוצים ללמוד את סודות המקצוע ולהכיר את הבשר בצורה מושלמת? בדיוק בשבילכם הכנו

קרא עוד >>