מחיר הדפסת רול אפ

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

הדפסה דיגיטלית היא אחת הדרכים המקובלות ביותר לקידום ולשיווק העסק שלכם. מדובר במוצרים שאינם עולים הרבה מאוד כסף, ומשרתים את מטרות הקידום והשיווק של בית העסק שלך. כיצד נקבע מחיר הדפסת רול-אפ? כיצד נקבעת מחיר ההדפסה על קנבס?

כיצד נקבע המחיר?

מחיר ההדפסה על רול – אפ או מחיר הדפסה על קנבס, נקבעים על בסיס פרמטרים שונים.
חשוב להכיר את הפרמטרים שמשפיעים על מחיר הקנייה של המוצרים הללו, כך שתוכלו להיערך מבחינת היקף התשלום שאתם צריכים לבצע.

הדפסה מקצועית

  1. כמות– הכמות כמו כל מוצר כזה או אחר, משפיעה על מחיר המוצר הבודד. לצורך העניין אם נקבע כי מחיר הדפסה על רול – אפ יהיה 200 שקלים, בהנחה ותרכשו 10 הדפסות כאלה, המחיר יהיה נמוך יותר ואטרקטיבי יותר. האינטרס של בית העסק הוא למכור כמה שיותר מוצרים, והאינטרס שלכם הוא לרכוש את המוצרים שאתם צריכים במחיר האטרקטיבי ביותר. מדובר במצב שנקרא WIN WIN SITUATION. ככל שתקנו כמות גדולה יותר של מוצרים, כך המחיר שתשלמו עבור יחידה בודדת יהיה נמוך יותר ונוח עבורכם.
  2. עיצוב וגודל המוצר- עיצוב וגודל המוצר משפיע על מחיר המוצר. במילים אחרות, יכול לקרות מצב שתצטרכו לשלם עבור הדפסה בודדת על קנבס 200 שקלים, בעוד עבור מוצר זהה אך עם עיצוב, גודל ותוכן שונה- תצטרכו לשלם יותר או פחות כסף. כאשר אתם בוחרים לקנות קנבס עם שטח גדול יותר (מהגודל הסטנדרטי) ועם עיצוב ותוכן שונים, אתם תצטרכו לשלם יותר כסף.
  3. תוספות אישיות- תוספות אישיות כמו משלוח המוצר, עיצוב שונה של המעטפת החיצונית של הרול – אפ, או כל דבר כזה או אחר שאתם מבקשים באופן אישי, עשוי להעלות את המחיר עבור יחידה בודדת.

ובכן- מהו המחיר?

BLOM דפוס דיגיטלי, היא אחת החברות המובילות בתחום ההדפסה הדיגיטלית. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים שונים בהדפסה- החל מרול-אפ, הדפסה על קנבס, הדפסה על פרספקס, הדפסה על PVC ועוד מגוון רחב של אפשרויות שונות.

נניח ובחרתם בהדפסה דיגיטלית על רול – אפ, אתם תצטרכו לשלם 170 שקלים בלבד עבור כל יחידה שמודפסת עבורכם! מדובר במחיר אטרקטיבי למדי, במיוחד בהתייחס למחירים של שאר החברות המציעות שירותים דומים (עלות יחידה בודדת עשויה לעלות בחלק מהמקרים גם יותר מ-200 שקלים). כמובן שאת העיצוב והתוכן של הרול-אפ אתם תבחרו, ואנו נדאג להכין לכם את המוצר המושלם והטוב ביותר עבורכם.
בהנחה ואתם מעוניינים לבצע הדפסה על קנבס, מדובר במחיר דינמי שתלוי במגוון פרמטרים שונים- ממש כמו אלה שציינו לאורך העמוד. אם תבחרו קנבס בגודל 40 X 40, המחיר יהיה שונה מאשר קנבס בגודל 50 X 70.

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא סוגיה מורכבת ורגישה במיוחד המתעוררת כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המצופה בתחומם, וכתוצאה מכך נגרם נזק כלשהו למטופלים. בעוד שספקי שירותי בריאות, רופאים

קרא עוד >>