כיצד להכין תוכנית שיווק פרויקט נדל”ן

השקעתם לא מעט משאבים, הקמתם פרויקט נדל”ני חדש ואתם נמצאים רגע לפני שלב ההשקה. זהו רגע מרגש במיוחד, שאתם עובדים בשבילו חודשים ואף שנים. אך יחד עם זאת הוא טומן בחובו שלבים רבים של עבודה שיווקית, אותה אתם צריכים לבצע על הצד הטוב ביותר.

בדיוק מסיבה זו כאשר אתם מעוניינים לבנות תוכנית שיווקית לפרויקט הנדל”ן החדש שלכם, אתם צריכים להשקיע משאבים רבים בתכנון כל שלבי השיווק. רק כך תוכלו להגיע ללקוחות שלכם בצורה המדויקת ביותר, ולמצוא את הקונים הפוטנציאלים שיכולים לנצל את הפרויקט שלכם בצורה האולטימטיבית.

שיווק דירות

 

חמשת השלבים העיקריים לתוכנית שיווק בתחום הדיור

 כדי לבנות תוכנית שיווקית מוצלחת לפרויקט נדל”ן חדש, אתם צריכים לעבור בחמשת השלבים הבאים:

  1. כבר משלב ההקמה של הפרויקט, מומלץ ליצור סביבו עניין. בין אם דרך הרשתות החברתיות ובין אם דרך פרסומים בשלטי חוצות. אתם רוצים לגרות ולעניין את קהל היעד של הפרויקט שלכם, על מנת להעלות את המבנה לתודעה הציבורית. אם תצליחו להפוך את הפרויקט ליוקרתי יותר, כבר בשלבים הראשונים של הבנייה, כך יהיה יותר קל לשווק אותו בהמשך הדרך לקהל הלקוחות שלכם.
  2. הצגה מכירתית של הפרויקט היא נדבך חשוב במיוחד. בין אם מדובר בפרויקט יוקרה, ובין אם מדובר בפרויקט למשפחות, אתם צריכים למצוא את כל נקודות החוזקה של הפרויקט שלכם ולהציג אותן בצורה מכירתית ומושכת ביותר ללקוחות שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת דירות לדוגמה, או על-ידי הדמיות מחשב, שמציגות את החיים בפרויקט החדש ויכולות למשוך את תשומת ליבם של הקונים.
  3. פרסום בערוצים דיגיטליים, כמו אינסטגרם, פייסבוק ואתרים שעוסקים בתחום הדיור והנדל”ן, היא שיטת עבודה מצוינת. כך תוכלו להגיע לקהל יעד שמחפש לרכוש דירה, גם מבלי להשקיע משאבים עצומים בפרסום רחב לקהל עצום. כמו כן ניתן לפנות לקבוצות רכישה מאורגנות דרך הרשתות החברתיות, או מובילי דעת קהל אשר יכולים לפרסם את הפרויקט שלכם בצורה עדינה יותר, אך לא פחות מכירתית.
  4. צוות מכירות מקצועי בשלב השיווק האגרסיבי של הפרויקט. אתם רוצים לפתוח את המרחב לקהל הרחב, ולשם כך חשוב להציב בשטח נציגי מכירות. נציגי מכירות מקצועיים ואמינים יכולים ליצור תחושה של רצינות מצידכם, ולאפשר ללקוחות שלכם לקבל מענה נכון על כל השאלות שלהם. כך שהם ירגישו בטוחים הרבה יותר לרכוש מכם דירה בפרויקט. לכן חשוב לבצע בחירה מקצועית של נציגי המכירות בשטח.
  5. מבצעים והנחות בשלבים שונים של תהליך המכירות, יכולים להיות גורם מעודד במיוחד, לעלייה בקצב הדירות אותם אתן מוכרים. לכן מומלץ לתכנן מראש את מועדי המבצעים, ואת סוג המבצעים שאתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם, על מנת לשווק את הפרויקט בצורה טובה הרבה יותר. 

 

מכירה מוצלחת של נכס לכל קונה

מכירת נכסים בישראל, היא מכירה יקרה במיוחד אשר דורשת מכם השקעה של זמן, תכנון ומשאבים. ככל שאתם תגיעו מוכנים יותר לתהליך שיווק פרויקט נדל”ן למגורים של הפרויקט שלכם, כך תוכלו להוציא אותו לפועל בצורה מקצועית ואיכותית יותר.

אם אתם מצליחים להגיע ללקוחות שלכם ולעניין אותם ברכישת המוצרים שלכם, אתם יכולים לשפר בצורה משמעותית את קצב המכירות של הפרויקט וכך גם למנוע מצב בו אתם לא מצליחים למכור את כל הפרויקט. יחד עם זאת אל תשכחו כי רכישה של דירה היא עניין מאוד רציני מבחינה כלכלית, ולכן חשוב לכבד את הלקוחות שלכם ולתת להם את הזמן לחשוב ולבחור נכון להם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש במה
מה ניתן לעשות כאשר טעית בקסם?

על מנת לבצע קסמים בצורה טובה ומשכנעת, קוסם נדרש להרבה מיומנות וניסיון. עם זאת, גם קוסמים גדולים ומצליחים לפעמים מפשלים בקסמים שלהם, והקסם לא יוצא כמתוכנן. מה ניתן לעשות במצב

קרא עוד >>
מוח
הפרעה טורדנית כפייתית בצבא

אין ספק שהשירות הצבאי הוא אינו מסגרת קלה. עבור רבים, הריחוק מהמשפחה, היציאה מאיזור הנוחות וההתמודדות עם המשמעת הקשה והאתגרים החדשים, עשויים להוות מקור מרכזי למצוקה רגשית ולקושי נפשי. במקרים

קרא עוד >>