בעלי חנויות אמזון מרוויחים בזמן קורונה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

תקופת הקורונה דורשת מאיתנו לחשוב קצת מחוץ לקופסא. בעלי עסקים רבים מחפשים להרחיב את מקורות ההכנסה שלהם ולמצוא אפיקי הכנסה חדשים. אחד מאפיקי ההכנסה הללו הוא מכירת מוצרים באינטרנט, כולל מכירת מוצרים בחו"ל באמצעות אמזון.

הענקית האמריקאית אמזון מציעה עבור בעלי עסקים תכנית עסקית ותוכנית אישית למכירה שך עד 40 מוצרים בחודש. איך עושים זאת, ומה חשוב לדעת? כל זאת ועוד במדריך זה.

 

קודם כל קצת רקע על אמזון

וודאי שמעתם על אמזון, אך נרחיב קצת עבור מי שלא בקיא. אמזון היא חברת המסחר הגדולה בעולם, ומאפשרת ללקוחות לרכוש כמעט כל מוצר דרכם וכן מאפשרת לחברות ועסקים למכור את מוצריהם תוך שימוש בפלטפורמות של החברה.

בממוצע, נכנסים לאתר אמזון כ-100 מיליון גולשים מדי חודש, שזו כמות גדולה יותר מכל מתחרותיה הגדולות של אמזון גם יחד. מדי שנה נמכרים דרך אמזון עשרות מיליארדי מוצרים, וגם אתם יכולים לקחת חלק בחגיגה הזו.

 

מכירת מוצרים באמזון – האם זה רווחי?

מכירת מוצרים באמזון יכולה להיות רווחית מאוד עבורכם, וזאת מכיוון שעצם השיווק באמזון חוסך לכם הוצאות תפעול וקידום אתרים עבור פלטפורמות פרטיות שכעת אתם פחות תלויים בהן. אמזון עושה עבורכם את העבודה בכל מה שקשור להזרמת תנועה וחשיפת המוצרים שלכם לקהל הרחב, וזהו טראפיק שפשוט לא ניתן לקבל כאשר אתם פותחים אתר בעצמכם.

 

דווקא בקורונה – חנות באמזון היא הזדמנות

משבר הקורונה תפס מיליארדי אנשים ברחבי העולם בהפתעה, ורבים מהם נאלצו לחשב מסלול מחדש. תעשיות וענפים כלכליים שלמים לא יכולים להמשיך את עבודתם כפי שהיה בעבר, ובעיקר כאשר מדובר בעסקים המתבססים על שירותים פרונטאליים והתקהלויות. המשמעות היא שעבור עסקים אחרים מדובר בהזדמנות.

חנות באמזון היא וירטואלית, כלומר היא לא כפופה להגבלות הקורונה ואין צורך לפגוש אף לקוח פנים מול פנים. האטרקטיביות של משלוחים עלתה מאוד בתקופה הזו, ובתוך כך משלוחים של מוצרים כגון מוצרים הנמכרים באמזון. כך בתקופה שהכתה כה רבים כלכלית, אתם יכולים לעשות כסף.

 

מכירת מוצרים בארצות הברית – מה צריך לדעת?

אם אתם מוכרים מוצרים בארצות הברית, או שהכתובת העסקית שלכם בארצות הברית יתכן מאוד ואתם חייבים בדיווח על הכנסתכם לרשויות המס בארצות הברית.

לפי החוק בארצות הברית, כל אדם בעל הכנסה ישירה או עקיפה בתחומי ארצות הברית חייב בדיווח מס. חשוב לציין שהעובדה שאתם חייבים בדיווח מס לא אומרת בהכרח שאתם צריכים לשלם מס בארה"ב, אך הדיווח הוא חובה ואדם שלא מדווח עלול לעמוד בפני סנקציות משמעותיות.

 

העזרו במשרד רואי חשבון המתמחה במיסוי אמריקאי

אם אתם בעלי הכנסה ישירה או עקיפה מתחומי ארצות הברית, אנחנו ממליצים בחום להיעזר במשרד רואה חשבון אמריקאי המתמחה בדיני מיסוי בארה"ב ובישראל, כדי לעמוד בחוקים הנדרשים מחד ולמצות את זכויותיכם מאידך.

מקלדת עם אופציה להוסיף מוצר לעגלה - אמזון