עיצוב לובי משרדים לאחר שיפוץ – מספר טיפים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

עיצוב לובי משרדים לאחר שיפוץ יצריך ממכם רקיחה של מספר פרמטרים בעולם העיצוב, מה שיוביל למתכון מנצח של לובי מעוצב. אז בואו נבין לרגע, כיצד מעצבים לובי של בניין ומה חשוב לקחת בחשבון. המדריך למעצב שלאחר שיפוץ. 

אתר אייל גולן ריכז עבורכם מידע חיוני לגבי עיצוב לובי, והמידע הבא מובא אליכם בחסות צוות המומחים של חברת דקוריישן 2000.

מאחר שחשוב לנו לעדכן אתכם במידע הכי מקצועי ומקיף, התייעצנו עם חברת דקוריישן 2000 קודם כל לגבי צמחים מלאכותיים ללובי בניין, שזהו אחד מתחומי ההתמחות של החברה.

מה חשוב לדעת לגבי רכישת צמחיה מלאכותית לבניין? הנה כל המידע החשוב, נתחיל קודם כל עם סוגי צמחים ללובי בניין, מחירים של צמחיה מלאכותית ומה שבין לבין. 

למידע נוסף על שיפוץ חדר אמבטיה לחץ כאן.

 

כל מה שצריך לדעת על בחירת צמחייה מלאכותית ללובי הבניין

אם אתם לקראת רכישת צמחייה מלאכותית ללובי בניין, בהחלט יש כמה דברים שמומלץ לדעת לפני רכישתכם.

למשל, אילו סוגים של צמחים מלאכותיים אתם עומדים לרכוש? תוכלו לרכוש עצי מייפל מסוגים שונים, עצי פיקוס, פרחים מלאכותיים, עציצים ועוד. 

בשורה התחתונה, הכול תלוי בסוג העיצוב שאתם חותרים אליו.

אם אתם מעוניינים בעיצוב יוקרתי, תוכלו לרכוש צמחיה יוקרתית מלאכותית. כדאי לדעת ולקחת בחשבון, רכישת צמחים מלאכותיים ללובי בניין זו הוצאה חד פעמית. אתם לא רוכשים צמחיה חיה, ככה שאין סיכוי שמשהו ינבל לכם.

 

שימו את הדגש הנכון על בחירת הרהיטים ללובי הבניין

עוד משהו לגבי עיצוב לובי בניין, אנחנו ממליצים לכם לשים דגש ענק על הרהיטים. אם אתם רוצים נראות יוקרתית ומחפשים אחריה, יהיה מומלץ לבחור רהיטי עור משולבי עם עץ בגוונים שונים.

הגוונים הכהים האלו של רהיטי עץ ועור, זה כל מה שאתם צריכים בכדי להקנות לעצמכם את תחושת היוקרתיות שכולנו אוהבים ומכירים. 

ואם כבר מדברים על יוקרתיות בלובי בניין, מדברים כמובן גם על תמונות ושטיחים.

אל תשכחו לעולם את כל אותם פריטים דקורטיביים קטנים, שכן הם החשובים ביותר. בסופו של דבר, כשאנשים נכנסים לבניין שלכם הם מתרשמים מכל דבר ודבר, גם אם לא תמיד בפעמים הראשונות.

 

הפרטים הדקורטיביים הקטנים עושים את כל ההבדל

אם אתם משקיעים בעיצוב לובי הבניין שלכם, תמיד יהיה כדאי לקחת את הפרטים הקטנים האלו בחשבון. וכשאנחנו מדברים על פרטים קטנים, באותה הנשימה גם מזכירים למשל צמחים מטפסים מסוגים שונים.

אתם יכולים לרכוש צמחים מטפסים מלאכותיים, ואותם אתם תוכלו לשלב על גבי התמונות שלכם, ועל שאר הפריטים שתלויים על הקירות בלובי. 

אגב, צמחים מטפסים חיים זו בחירה פחות מוצלחת, מכיוון שהסוג הזה של הצמחים עשוי למשוך מזיקים מסוגים שונים.

ואף אחד מאיתנו לא מעוניין למשוך מזיקים לתוך לובי הבניין. בכל מקרה, בין אם אתם רוכשים רהיטים, צמחים מלאכותיים או כל פריט דקורטיבי אחר, תעשו זאת בטוב טעם.

 

הכול במינון: אל תגזימו עם עומס פריטים דקורטיביים בלובי הבניין

לעולם לא יהיה כדאי להגזים עם ריהוט או עם פריטים דקורטיביים, שכן זה מה שיוצר עומס חזותי.

וכשיש עומס חזותי, אף אחד לא נהנה מכלום. במילים אחרות – תפסתם מרובה, תפסתם כלום. אם אתם צריכים סיוע נוסף בעיצוב לובי בניין בעזרת צמחים מלאכותיים, יש למי להפנות אתכם. 

אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת דקוריישן 2000 – צמחייה מלאכותית ללובי בניין, בתים, דירות ומשרדים. עם המון ניסיון בתחום של צמחיה מלאכותית לבניינים, הצוות של דקוריישן יידע כיצד לכוונכם הכי טוב. בהצלחה!