איך לבחור שיש למטבח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

רוצים לעשות שינוי במטבח? לעצב אותו אחרת ולדאוג לכך שיהיה לכם משטח גדול יותר לעבודה? אם כך, ברור מדוע החיפוש אחר שיש יפה למטבח מעסיק אתכם. השיש הוא החלק המרכזי בכל מטבח ובהחלט יש טעם לבחור אותו בקפידה.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים שיש?

בין אם אתם מעצבים עכשיו את המטבח בבית החדש שלכם ובין אם החלטתם להיכנס לשיפוצים, אין ספק שהשיש הוא הדבר המרכזי. מה שכן, כדאי שתהיו מודעים לכך שהיום יש הרבה מאוד סוגים של שיש למטבח, מה שכמובן מאפשר לכם לבחור בין מגוון אדיר של אפשרויות. מצד שני, דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות, בחירת השיש המתאים ביותר אינה פשוטה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק:

  • האם מדובר על שיש כמה שיותר איכותי?
  • איזו חברה יכולה לספק לכם אותו?
  • באיזה צבע אתם רוצים אותו?

בנוסף, כדאי גם לבדוק את שאלת הגודל. כמה גדול תרצו את השיש במטבח החדש שלכם? והאם יש טעם לעשות עוד שינויים בתכנון המטבח רק כדי שתוכלו לקנות שיש גדול יותר?

מטבח חדש

קנו מוצר עם אחריות

עוד דבר שצריך לשים לב אליו כאשר רוצים לקנות שיש למטבח, זו השאלה האם מי שמוכר לכם אותו מציע עליו גם אחריות. ראשית, אתם עומדים לשלם לא מעט על השיש, אז למה שתוותרו על האחריות עליו? שנית, אם חברה שמוכרת מוצר כמו שיש לא מציעה עליו אחריות, עלול מאוד להיות שהוא לא מספיק איכותי. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק כמה שיותר פרטים מראש שכן בצורה כזאת תבטיחו שאתם קונים מוצר ברמה גבוהה. יש לבדוק גם את הגימור שלו ולראות שאכן מדובר על שיש מקורי ולא על משטח שהוא דמוי שיש או כזה שמורכב מכמה חומרים יחדיו.

כמה עולה לקנות היום שיש למטבח?

לא פשוט לענות על השאלה הזאת, אך אם יש משהו בטוח, זה שאתם לא צריכים לקנות את השיש שלכם במחיר מופקע. במילים אחרות: בהחלט כדאי יהיה להשקיע כמה רגעים בבירורים שונים אודות המוצר שאתם חושבים לקנות ולראות איפה למעשה ימכרו לכם אותו במחיר טוב יותר. כפי שאנשים שמזמינים שירותי שליחויות בהוד השרון פונים אל כמה חברות לצורך השוואת מחירים, כך גם לכם כדאי לפנות לכמה חברות שמוכרות שיש למטבח ולראות מה הן מציעות. מה שכן, חשוב להיות עם היד על הדופק ולברר:

  • האם המחיר כולל את הובלת השיש לבית הלקוח?
  • האם המחיר כולל את התקנת השיש?
  • האם המחיר כולל גם את האחריות או שעל האחריות אתם משלמים בנפרד?

שיש הינו חומר מאוד חזק ולכן ברור מדוע הוא מתאים לכל מטבח. מה שכן, זה לא תמיד אומר שחובה לשלם עליו הון עתק ולכן יש טעם לברר מראש את המחירים.

 

רוצים לדעת כמה עולה לקנות נדל"ן בארץ? http://www.reef-real-estate.com