אפיקי השקעה בארץ

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מי שמשאיר כסף בבנק במקום להשקיע אותו במקום כלשהו עלול להיתקל בתגובות רבות מהסביבה. תגובות כמו "למה?", "חבל" ו-"תנצל את מה שיש לך!" הן רק חלק מהתגובות הללו, שמביעות חוסר תמיכה מוחלט, ובצדק, בהשארת הכסף במקומו. אנשים שצברו הון מסוים יכולים להשקיע חלק ממנו את את כולו במגוון אפיקי השקעה בארץ שיניבו תשואות יפות ויגרמו לכסף שלהם להגדיל את עצמו באחוזים נאים ביותר. לא בטוחים איך עושים את זה? ברוכים הבאים למאמר שלנו!

למה שווה להשקיע כסף?

זוכרים שכשהיינו קטנים המורות לטבע ולמדעים היו ממליצות לנו לשמור זרעים של פירות וירקות, לשתול אותם באדמה והבטיחו שתוך כמה ימים או שבועות נגלה שצמחו לנו עוד פירות וירקות מאותו הסוג? תחשבו שהיינו אומרים לכם שהכסף שלכם מתנהג באותה הצורה – לא הייתם מיד רצים לשתול שטרות של 200? בוודאי שכן.

זאת בדיוק הסיבה שבגינה שווה להשקיע כסף במגוון אפיקי השקעה בארץ. השקעה היא למעשה סוג של שתילה של הכסף שלכם באדמה, והתשואות מההשקעה – אלו הם הפירות של הכסף שלכם שמגיעים בצורה של כסף נוסף. השתכנעתם? מעולה. בואו ונכיר קצת אפיקי השקעה בארץ שיכולים להיות נבונים עבורכם.

אפיקי השקעה בארץ

אז בואו נראה באילו אפיקי השקעה בארץ שווה להשקיע. ראשית והמוכרת מבין כולם – השקעה בנדל"ן. השקעה בנדל"ן יכולה להתקיים בכל חלק בארץ, לצרכים של מכירה, השכרה או שימוש עצמי. כדי להשקיע בנדל"ן בצורה הטובה ביותר רצוי להתייעץ ראשית עם יועץ השקעות, שיוכל להראות לכם את פלחי השוק שבהם הכי כדאי להשקיע. ההשקעה לעומת התשואה והרווח יכולה להיות משתלמת ביותר, ולכן רבים בוחרים להשקיע באפיק זה.

האפשרויות בתחום הזה אפילו נפתחו עוד יותר עם כניסתה של חברת AIRBNB אל השוק, שמאפשרת לבעלי דירות להשכיר את הנכסים שלהם לתיירים תמורת סכומים גבוהים ביותר ללילה. מכאן השוק התעצם וגדל אפילו יותר ממה שהיה. אגב, גם השקעה בנדל"ן בחו"ל היא אופציה לא רעה בכלל, ומי מכם שיכול להרשות לעצמו ניהול בשלט רחוק של הנכס – מוזמן בהחלט לבדוק את האפשרויות בתחום זה.

הלוואות והשקעות חברתיות

הלוואות והשקעות חברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מאפיקי השקעה בארץ. בשנים האחרונות נפלה ההבנה שתנאי ההלוואה של הבנקים הם מחמירים וקשוחים עבור המון מהאנשים, וכן הלוואות והשקעות חברתיות נכנסות לתמונה. אתם משקיעים את אותו סכום כסף שהמלווה היה מבקש מהבנק, ונהנים בעצמכם מהכסף שיחזור בריבית.

השקעות

השקעה בקרקעות

השקעה בקרקעות חקלאיות שמיועדות להפשרה לטובת בניית מבני מגורים היא אחת ההשקעות החכמות של המאה ה-21 במדינת ישראל. את הקרקעות, כמו הקרקעות של פרויקט אורות בדורות, קונים היום בזול ובהמשך נהנים מתשואות גבוהות שיכניסו לכם הרבה יותר ממה שהוצאתם. אם אתם מחפשים אפיקי השקעה בארץ שתשתלם לכם ובגדול ועם סיכונים נמוכים – השקעה בקרקעות היא ההשקעה עבורכם.