עיצוב לוגו לטובת מיתוג עסקי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מי שרוצה להצליח בשוק חייב למתג את העסק שלו ולהבטיח קהל לקוחות עקבי. הלוגו הוא הפנים של החברה שלכם והוא הדבר הראשון שיתפוס את עיני הלקוח ויפתה אותו להיכנס ולחקור אחרי המוצר שלכם. מה המשמעות של האסתטיקה שתבחרו ושל הלוגו שתעצבו, ואילו פרטים חשוב לזכור בנושא.

 

מהו מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא היכולת שלכם לגבש מעין תמונה אחידה במוחו של הצרכן כלפי העסק שלכם. התמונה, מאפשרת ללקוח להבין לא רק את המוצר אשר אתם משווקים, אלא גם את ערכי החברה, האפשרויות הצרכניות הכוללות שלו בקרב החברה ובגדול- תיאום ציפיות בין העסק ללקוח.

 

המשמעות של אסתטיקה אחידה

אסתטיקה עקבית ואחידה מאפשרת ללקוח להבין בכל פעם מה הוא רואה ומה הוא עתיד לקבל במידה ויצור קשר עם החברה. מעבר לכך, היא נמצאה כיוצרת תחושות ואף מחשבות מסוימות בקרב הלקוח על החברה הממותגת. אם נראה עסק שמציג בעמוד האינסטגרם שלו המון תמונות כהות ואפלות של משקאות ומזון, נאמין כי מדובר בבר או במסעדת שף.

אסתטיקה קבועה מקנה תחושה של הבטחה ללקוח, שמי שעומד מולו יודע מה הוא מספק. ישנם חוקי אסתטיקה רבים, שנלמדים בתארי עיצוב גרפי ועיצוב חללים, עיצוב לוגו הוא הראשון מביניהם.

 

עיצוב הלוגו שלכם

הלוגו עתיד להיות הפנים שלכם בכל מקום. מי שיראה או ישמע על החברה שלכם ויחפש אחריה, ייתקל קודם כל בלוגו שבחרתם ועל כן, הלוגו צריך להיות מושך את העין ובעל אסתטיקה שקשורה למוצר שאותו אתם משווקים. כיוון שמדובר בבידול שלכם מאחרים, עליכם להבין מי הם המתחרים שלכם וכיצד הלוגואים שלהם נראים. כדי להגיע ללוגו המתאים לכם ביותר, לצד ההבטחה האסתטית תיעזרו במעצב גרפי שהוכשר לכך. המעצב, ילמד להבין אתכם ואת העסק שלכם ובהתאם יבנה לכם מספר סקיצות מקבילות.

 

חשוב לזכור לגבי הלוגו

הלוגו שלכם צריך להתאים לדפים שונים ברשתות החברתיות. תמונה בעמוד האינסטגרם צריכה להיות עגולה ובגודל מסוים, בעוד שהתמונות בעמוד עצמו הן מרובעות. תמונות בפייסבוק או באינסטגרם יהיו בגודל שונה כדי שהפיקסלים, ייראו חזקים וברורים ויתאימו למסך המשתמש שם בבית. יש גם צורך להתאים את התמונה למחשב ובמקביל לנייד, שהרי בכל אחד מהם היא תוצג בצורה אחרת. מעבר לכך, מצאו לוגו שנראה טוב בשחור ולבן, כיוון שלוגו זה בוודאות ייראה טוב בצבעים. אם הלוגו שלכם הוא בצבעי שחור ולבן בלבד יהיה עליכם למצוא אלמנט שמקנה טוויסט וימשוך את העין.

 

תייצרו רושם ראשוני חזק

היכולת לייצר רושם ראשוני חזק תשרת אתכם היטב. כדי לעשות זאת עליכם לשאול האם השפה העיצובית, הלוגו והקו שמנחה את מיתוג החברה מייצג אתכם ואת המוצר בצורה הטובה ביותר? לעתים, התשובה תהיה לא ובמידה שכך, תצטרכו לחשוב על מיתוג מחדש. הלוגו צריך להעביר רק את המסרים אותם אתם רוצים להעביר ותו לא.

מיתוג עסקי

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא סוגיה מורכבת ורגישה במיוחד המתעוררת כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המצופה בתחומם, וכתוצאה מכך נגרם נזק כלשהו למטופלים. בעוד שספקי שירותי בריאות, רופאים

קרא עוד >>