כך תהפכו מאתר קטן ברשת לשם דבר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אז הקמתם אתר אינטרנט לעסק שלכם, העליתם אליו תוכן איכותי שמסביר בדיוק מה השירות או המוצר שלכם, הוספתם תמונות מצוינות, אבל התוצאות עדיין לא הגיעו. מה עושים? חשוב מאוד שתבינו שבניית אתר לא מספיקה. כמובן שחשוב מאוד לבנות אתר מושקע ולמלא אותו בתוכן איכותי, אבל בכל זאת, זהו רק הצעד הראשון בתהליך.

כדי להפוך את אתר האינטרנט שלכם למעצמה ולהביא אליו עוד ועוד גולשים יש עוד כל מיני דברים שאתם צריכים לעשות. הכנו כאן עבורכם מדריך פשוט ותמציתי שיסייע לכם לעשות קצת סדר בראש, ולהבין מה אתם צריכים לעשות ואיך בדיוק לעשות את זה. בואו נצא לדרך.

 

איך עובד מנוע החיפוש של גוגל?

כדי לייצר פרסום באינטרנט בצורה מוצלחת חשוב קודם כל להבין איך עובד מנוע החיפוש של גוגל. יש לו אלגוריתם ממשוכלל מאוד שיודע אילו תוצאות חיפוש להציב במקומות הגבוהים.

הרי יש הרבה מאוד עסקים בכל תחום, ונניח שאדם מסוים מחפש אינסטלטור בתל אביב, מי יופיע לו ראשון? האלגוריתם יודע לשקלל הרבה מאוד נתונים ופרמטרים כמו איכות האתר, האמינות של בעל המקצוע, כמה הלקוחות היו מרוצים, ועוד, ולפיהם לבנות את דירוג התוצאות. ברור שמי שלא מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בעצם לא קיים, כי אנשים לא גוללים יותר מדי למטה. אז מה עושים עם זה?

עבודת מנוע

איך לקדם את האתר שלנו?

עכשיו כשאנחנו יודעים איך המערכת הזו עובדת, אנחנו יכולים גם לפצח אותה ולהרים את הדירוג של האתר שלנו ברשימת התוצאות. יש כל מיני דרכים לשפר דירוג של אתר ולהפוך אותו למשמעותי יותר, אספנו כאן עבורכם כמה מהן:

  1. מילות מפתח – אחד הכלים הבסיסיים שמנוע החיפוש של גוגל משתמש בהן הוא מילות וביטויי מפתח. צריך להבין בדיוק אילו מילות מפתח רלוונטיות עבור האתר שלנו, ונראה האם גולשים באמת משתמשים בהן.
  2. מהירות – חשוב לוודא שהאתר שלנו נטען בצורה מהירה וחלקה ומאפשר חוויית גלישה נעימה וטובה לגולשים בו.
  3. שיפור התוכן – חשוב לשפר את התוכן שמופיע באתר ולהפוך אותו לכמה שיותר איכותי ומדויק. בנוסף, צריך לוודא שהאתר בנוי בצורה אינטואיטיבית ונוחה, ושהגולשים לא מסתבכים ולא צריכים לחפש משהו יותר מדי זמן.

 

איך עושים את זה בפועל?

הגענו לתכל'ס, איך לבצע את הפעולות האלה? חשוב להבין שקידום אתרים הוא עולם שלם של תוכן מקצועי שמתעדכן בקצב מהיר מאוד. למזלכם הרב יש חברות ואנשי מקצוע שמתעסקים בדיוק בתחום הזה. הם כל הזמן מתעדכנים ולומדים שוב ושוב איך בדיוק האלגוריתם של גוגל עובד, ואיך ניתן לנצל אותו לטובתכם. פנו אליהם ושבו לבנות תכנית לאתר כמה שיותר מהר.

 

סיכום

אתר אינטרנט הוא ללא ספק התחלה חשובה מאוד, אבל כדי שהאתר שלכם יהפוך לאימפריה, צריך להשקיע בקידום.

אתר קטן