ללא צורך במזל – כך תמצאו עורך דין בעל ניסיון בכל תחום

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

בבואכם לבחור עו"ד לייצוג משפטי, כדאי לשים לב האם התחום המשפטי בו הוא עוסק, רלוונטי עבורכם, ואם הוא בעל ניסיון בהופעה בבית המשפט. הופעה זו, היא שתקבע פעמים רבות, את תוצאות התיק, כיוון שבית המשפט פוסק על פי החוק, אולם, החלטתו תלויה גם, באופן הצגת הטיעונים.

 

איתור עורך דין

חיפוש עורך דין בעידן האינטרנט, פשוט ונוח. כל שצריך לעשות, הוא להיכנס לאתרי האינטרנט של עו"ד, רצוי כמובן, גם לבקש המלצות מחברים ומכרים, שייוצגו בשביעות רצון. בנוסף, כדאי לבדוק, האם עו"ד המומלץ, עוסק בסוגיות המשפטיות הרלוונטיות עבורכם.

 

חשיבות ההופעה בבית המשפט

הופעה של עו"ד בבית המשפט, היא מיומנות נרכשת, ישנם עו"ד מיומנים, וישנם כאלו עם ניסיון מועט בתחום. כאשר אנו בוחרים עו"ד לשם ייצוג משפטי, רצוי לבחור באחד, שיש לו ניסיון רב, בהופעה בפני בתי משפט. כדאי לדעת שישנם משרדים של עו"ד, אשר אינם מופיעים בבתי משפט, ונעזרים במשרדים אחרים, כדי שיעשו זאת עבורם.

 

ספר עורכי הדין

בהקלדת המילים: "ספר עורכי הדין" תגיעו לדף, בו ניתן לאתר מספר נושאים:

  • עו"ד מתחומי משפט שונים – ניתן לאתר עו"ד, מתחומי מומחיות שונים, ומכל מקום בארץ. את החיפוש ניתן לבצע בחתך נושאי, באופן זה ניתן לקבל רשימה של עו"ד העוסקים בתחום שחיפשנו.
  • שירותי נוטריון
  • בדיקת אמינות – במקרה ויש ספק לגבי אדם, האם הוא עו"ד או כזה שרישיון עריכת הדין נשלל ממנו, ניתן לרשום את שמו במאגר. במידה ואין לאדם זה רישיון עריכת דין בתוקף, שמו לא יעלה במאגר.

 

אתרי אינטרנט של עורכי דין

התחרות הקשה המתחוללת בשוק עורכי הדין, הולידה את הצורך של עו"ד לפעול באמצעים שונים, כדי לגייס לקוחות ולהתקדם כלכלית ומקצועית. אחד האמצעים, הוא הקמת אתר אינטרנט, ושכירת שירותיהן של חברות לקידום אתרים. באתר של עורך דין יוני לוי, ניתן למצוא מידע רב, כגון: פירוט מלא של תחומי ההתמחות, מספר עורכי הדין, פסקי דין שהופיע בהם עו"ד, ועוד. בנוסף, ניתן גם למצוא באתרים אלו, מאמרים בנושאים משפטיים שונים, המספקים מידע נוסף.

 

האינדקס

דרך נוספת לאיתור עו"ד, היא באמצעות האינדקס. האינטרנט מכיל מספר אינדקסים של עו"ד, המחולקים לפי תחומי משפט ותת תחומים, בצורה הנוחה לגולש. ניתן לערוך חיפוש על פי תחום התמחות, וכן על פי אזור גאוגרפי. בנוסף, יש גם פורומים משפטיים, בהם עונים על שאלות הגולשים.

 

לסכום

כדי לבחור עו"ד, ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט של עו"ד, או לערוך חיפוש בספר העו"ד וכן באינדקסים השונים של עורכי הדין. רצוי גם לקבל המלצות מחברים ומכרים. באיתור עו"ד חשוב לבדוק כי עו"ד עוסק בסוגיות המשפטיות הרלוונטיות עבורכם ושיש לו ניסיון רב, בהופעה בפני בתי משפט.

איתור עורך דין