איך לבחור עורך דין לייצוג בהליך חדלות פירעון?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ההחלטה על בחירת עורך דין בכלל ועורך דיו לייצוג בהליכי חדלות פירעון בפרט היא החלטה לא פשוטה כלל ועיקר. מתוך ההנחה שאינכם מצויים בתחום והעולם מרגיש כאילו מאיים למחוץ אתכם נדרשת גם היכולת לקבל החלטה שקולה ועניינית בדבר עורך הדין, אל תקלו ראש בכך,  להחלטה איך לבחור עורך דין לייצוג בהליך חדלות פירעון יש חשיבות רבה.

 

הישמרו מהבטחות ללא כיסוי

במקרה שבו אדם נקלע למצב של חדלות פירעון, כל העולם המוכר לו מתערער. הוא עלול להיכנס למעין סחרור שבו קבלת ההחלטות שלו עלולה להיות פחות טובה ועלולה להביא לנזקים עתידיים. כאשר מדובר על בחירת עורך דין בחדלות פירעון, חשוב לדעת כי ישנם עורכי דין המבטיחים הבטחות ובונים מגדלים פורחים באוויר במו הבטחה לביטול הליכים תוך 24 שעות או הבטחות אחרות שאין דבר מאחוריהם. חשוב לדעת ולהבין עולם המשפט הוא דינאמי ומשתנה, גם אם החוקים אחידים לכולם, כל מקרה הוא לגופו ולא תמיד החלטה של שופט אחד תהיה זהה לזאת של אחר. לכן מי שמבטיח לכם הצלחה מובטחת, הישמרו מפניו.

הליכי חדלות פירעון

 

מה הרקורד של עורך הדין?

בדיקת הרקורד של העשייה של עורך דין היום איננה דבר מסובך. המידע כולו נמצא ברשת ופשר בקלות בעזרת חיפוש קצר למצא את המידע הדרוש. ההליכים הנדרשים בהליכי חדלות פירעון הם ארוכים ונמשכם לאורך זמן לכן יש חשיבות גדולה לבחירה הנכונה של עורך דין מתאים. לכן אל תהססו לבדוק את מוסד הלימודים שבו רכש את ההשכלה המשפטית. היכן ערך את ההתמחות שלו ובאיזה תחום.

חשוב לדעת באיזה תחום עוסק העורך דין באופן שוטף ומה הם המקומות החזקים שלו. תהליך חדלות פירעון היא כמו ניווט ארוך לעיתים במקומות סוערים, אתם זקוקים למישהו מנוסה ומקצועי שיוכל להוביל אתכם בביטחון. עו"ד אורי גילת – בעל הצלחות רבות בהליכי חדלות פירעון ידע להוביל אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

לא להקשיב לכל עצה שתקבלו

החוזק החשוב ביותר של עורך דין הוא במתן העצות וההכוונה על מנת להוציא אתכם ממצב סבוך למצב טוב יותר. שמו לב שישנם עורכי דין המייעצים ללקוחותיהם עצות שהן עצות מסוכנות ויש בהן גוון פלילי. הצעות כמו שנוי של רישום נכסים או העברת בעלויות הן פתח לצרות אפשריות. אם אתם חשים שעורך הדין שלכם לא מתנהל באופן ראוי, היפרדו ממנו בהקדם האפשרי.

ביטול הליכים

 

בחירה בין אפשרויות

החיים מעמידים אותנו בפני מצבים מורכבים וכל אחד מאיתנו בבוחר את הדרך הנכונה עבורו לפתרון. אין ולא תהיה לעולם אמת מוחלטת או החלטה צודקת יותר, מכיוון שלכל מעשה יש השלכות. לכן חשוב שתזכרו. גם בהליך חדלות פירעון שבו לעיתים נראה כי הכל סוגר עליכם ואתם חסרי אונים, תמיד יש אפשרות לבחור. בכל מצב תמיד תהינה לפחות שתי אפשרויות. על עורך הדין להציג אותן בפניכם. את האפשרויות יחד עם היתרונות והחסרונות שבהן. במידה ועורך דין יציג בפניכם אפשרות אחת בלבד, היא כנראה זאת שנוחה לו ולא בהכרח לכם.

 

החיבור האישי

הקשר הנרקם בין מי שנמצא בהליך חדלות פירעון לבין עורך הדין הוא באופן טבעי קשר המבוסס על קרבה וחשיפה של פרטי מידע עדינים ורגישים. גם אם עורך הדין שבחרתם נחשב לטוב בתחומו, אך אין לכם את היכולת לתקשר איתו באופן שוטף ופתוח, זה סימן לא טוב. עורך הדין שלכם צריך להיות זמין ונגיש עבורכם. עו"ד אורי גילת – בעל הצלחות רבות בהליכי חדלות פירעון מעניק ללקוחותיו יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.

מנוסה ומקצועי

בחור צעיר קורא ספר ולומד
לימוד עצמי לפסיכומטרי – האם זה אפשרי?

בעולם העסקים והאקדמיה, הבחינה הפסיכומטרית מהווה כלי מפתח להערכת כישוריהם של מועמדים למוסדות לימודיים ומשרות תעסוקה שונות. הבחינה הפסיכומטרית בישראל מודדת שלוש מיומנויות: חשיבה מילולית, חשיבה כמותית ואנגלית, והיא מחולקת

קרא עוד >>