עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

הרגע הגדול הגיע ואתם יודעים בינכם לבין עצמכם שאתם מוכנים לגמרי להציע נישואין. אתם רוצים לעשות את זה בדרך לא שגרתית ולא רק זה – אתם גם רוצים לבחור בטבעת אירוסין לא שגרתית. מהסיבה הזאת בדיוק אתם מחפשים עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית, אז בואו נראה איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר.

 

אתם לא יכולים לעשות את זה לבד

כשמדברים על עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית מדברים על משהו שצריך לפגוע בול. העיצוב האישי צריך להיעשות בהתאם לאופי של האישה שתקבל את הטבעת, החומרים שהיא אוהבת, האבנים שהיא אוהבת שמשובצות בדרך כלל בתכשיטים שלה וגם שישלב אלמנטים שקשורים בזוגיות שלכם.

כדי לא לקחת סיכונים מיותרים, אנחנו ממליצים לקחת איתכם אל המעצב את החברה הכי טובה של בת הזוג שלכם או את אחות או אמא שלה, ככה שיוכלו לייעץ לכם לגבי העיצוב האישי. בכל זאת, אל תשכחו שאת כל הבחירות האופנתיות שלה כמו בגדים ותכשיטים היא עושה בייעוץ שלהן, והן מכירות את הטעם שלה כנראה בצורה הטובה ביותר.

 

עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית

אז איך מתבצע עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית? קודם כל בשלב הראשון תצטרכו לבחור את החומר ממנו תהיה עשויה הטבעת. מבין החומרים תוכלו למצוא כסף, זהב לבן, זהב צהוב ועוד רבים – והחומר הזה יהיה הבסיס של הטבעת. לאחר מכן תצטרכו לבחור האם תרצו שיבוץ של כמה יהלומים או יהלום מרכזי אחד? ואולי תרצו גם יהלום מרכזי וגם יהלומים משובצים מסביב? תצטרכו גם לבחור את גודל היהלום, רמת הניקיון שלו, הצבע שלו וצורת החיתוך שלו.

בשלב האחרון תצטרכו לבחור האם תרצו לשלב אלמנט אישי שלכם. חריטה על פנים הטבעת למשל של ראשי התיבות של השם שלכם יכולה להיות רעיון מהמם לסגנון עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית.

 

מה המחיר של עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית?

כשמדברים על מחיר של עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית מדברים למעשה על טווח די רחב של מחירים. המחיר יכול להיות תלוי בגורמים כמו גודל היהלום, החומר ממנו עשויה הטבעת, מספר היהלומים המשובצים, ניקיון היהלום, צבע היהלום ועוד. בגדול, מדובר על טווח שיכול להתחיל ב-3,000 עד 5,000 ₪ עבור טבעת עם יהלום יחסית קטן ונקי, ולהגיע גם עד מחירים של 10,000 ₪ ויותר עבור טבעות עם יהלום גדול יותר.

 

איפה אפשר לעשות עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית?

קיימים המון מעצבי תכשיטים בישראל שיוכלו וישמחו לעשות עבורכם עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית. את המעצב תוכלו לבחור לפי מדדים של ניסיון, עמידה בתקציב ותיק עבודות. מומלץ לפני שתבחרו את מעצב התכשיטים הסופי לעיצוב הטבעת לשוטט קצת באינטרנט ולעבור בין אתרי האינטרנט של המעצבים, על מנת לקבל דוגמאות לעבודות קודמות. בהצלחה!

 

טבעת אירוסין עדינה