לומדים לאבזר: כיצד נתאים את התכשיטים לביגוד?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

התאמת התכשיטים שאנו עונדים לבגדים שאנו לובשים הם משחק של צבעים, צורות וסגנונות. בתכשיטי חביב תוכלו למצוא תכשיטים לכל אירוע ולכל יום, לכל סגנון לבוש ולכל טעם אישי. במדריך קצר זה נעניק לכם מספר טיפים כיצד להתאים את התכשיטים לביגוד כדי שתמיד תיראו הכי מעודכנים בטרנדים הכי חמים. 

 

תכשיטי חביב

חנות התכשיטים הוותיקה בבאר שבע מתמחה בעיצוב תכשיטי זהב כבר למעלה מחמישים שנים ושלושה דורות של יהלומנים ותכשיטנים. בתכשיטי חביב תמצאו עיצוב ישראלי המתעדכן בטרנדים העולמיים הכי חמים במחירים שווים לכל כיס. תוכלו גם להזמין את התכשיטים בחנות האונליין וליהנות ממשלוחים עד פתח הבית.

צמיד זהב

כיצד נתאים את התכשיטים לביגוד?

בכל פעם שאנחנו רוכשים צמיד זהב או שרשרת מיוחדת, מיד צצה ועולה בנו המחשבה לאיזה בגד זה יהיה הכי מתאים? כדי שתמיד תוכלו למצוא התאמה מלאה בין התכשיטים שלכם לבגדים, הכנו עבורכם מדריך קצר ובו טיפים מועילים להתאמה מושלמת בין התכשיט לבגד כדי שתמיד תיראו הכי מעודכנים:

  1. המראה הקלאסי לעולם אינו יוצא מן האופנה – פנינים ויהלומים המשובצים בזהב לבן במראה קלאסי ועדין יגרום לכם להראות נהדר גם בחליפת עסקים וגם בטרנינג קז'ואל רגיל. עגילים צמודים, טבעות מעודנות, שרשראות עם תליון קלאסי, כל אלו יעבדו לכם בכל פעם מחדש.
  2. הצבע שלכם תמיד יראה עליכם בול – תמיד אומרים לכם שאדום הוא הצבע שלכם? ומה לגבי כחול או ירוק? שילוב בין צבע התכשיט לצבע הבגד ייצור הלימה נעימה לעין וישתלב נהדר עם המראה הכללי בצבע האהוב עליכם.
  3. ניגודיות היא דרמה – חייבים לבלוט בכל מקום שבו אתם נמצאים? למה שלא תשלבו ניגודים? תכשיטים בעלי גוון שחור על רקע של בגדים לבנים, זהב צהוב עם ג'ינס, זהב לבן או כסף עם ירוק, כחול ואדום יהפכו אתכם למלכי ומלכות הדרמה של היום.
  4. מחשוף זה לא הסוף – לפעמים לא די במחשוף כדי ליצור את הרושם שאת רוצה. כדי למקד את כל תשומת הלב בך, לבישת שמלה בעלת מחשוף עם תליון מיוחד שאין לאף אחת אחרת בהחלט תעשה את ההבדל.
  5. רעש וצילצולים – לכל מי שאוהבת את הצליל הענוג שעושים צמידי זהב הנוקשים זה בזה, שילוב של צמידים רבים על היד מעיד על טוב טעם, שמחת חיים ושפע. צירוף של מספר צמידים בסגנונות שונים יעניקו לך מראה ייחודי וידגיש את החיוניות שבך.

 

לסיכום

בתכשיטי חביב תמיד תוכלו למצוא את מה שאתם הכי אוהבים, במחירים משתלמים במיוחד ובאיכות ללא פשרות. עם מוניטין של חמישים שנה ועיצוב ישראלי מקורי, חביב תכשיטים הינה החנות המובילה בארץ בתכשיטי זהב ויהלומים. להתרשמות תוכלו להכנס לאתר האונליין ולהזמין משלוחים עד פתח הבית באמינות ובאחריות.

צמיד זהב