איך מציעים נישואין? הכנת שיר להצעת נישואין

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ישנן כל כך הרבה דרכים להציע נישואין, ככה שהכול תלוי בסופו של דבר ביצירתיות שלכם. אחת הדרכים המהממות להציע נישואין, היא דרך שיר בהכנה אישית. לאחר שבחרתם טבעת אירוסין ורגע לפני שהכוס נשברת, תנו לזמר מקצועי לשיר לאהוביכם את אשר על ליבכם.

לאחר שבני הזוג שלכם ישמעו שיר שנכתב והולחן במיוחד עבורם, יהיה להם מאוד קשה להגיד לכם "לא". אם אתם בעצמכם עוסקים בכתיבה והלחנה של שירים, אתם עדיין יכולים להסתייע באולפן הפקות מקצועי, שיכלול גם מוזיקאי או מפיק מוזיקלי. נכון, זה נחמד להציע נישואין על גבי ארוחת ערב טובה במסעדה מפוארת, אך לפעמים כדאי דווקא לחשוב מחוץ לקופסה.

 

הצעת נישואין עם שיר מולחן אישית

דוגמה מצוינת לחשיבה מחוץ לקופסה, היא הצעת נישואין בפאב האהוב עליכם. איך זה קורה? אתם מתאמים עם הבר רגע מסוים, בו המוזיקה תוחלף לשיר שהכנתם בצירוף הקרנת קטע וידאו על מקרן. בקטע הוידאו, תוכלו לצלם את עצמכם אומרים משהו בסגנון "גלי, אהובתי, המוזיקה בבר כרגע פסקה כי יש לי משהו ממש חשוב לשאול אותך".

ברגע הזה בדיוק, אתם מוזמנים לשלוף טבעת אירוסין נוצצת שרכשת מבעוד מועד ולשאול את השאלה המיוחלת. ברקע, יתנגן לו השיר שהלחנתם וכתבתם עבורה (בליווי זמר מקצועי). לא לשכוח, את טבעת האירוסין יש לרכוש בקפידה, מפני שזוגתכם צריכה להתגאות בה בכל מקום אליו תלך! לא בטוחים איזו טבעת אירוסין לבחור? אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות מומחים שיסייע לכם לבחור טבעת שקשה לסרב לה.

הצעת נישאים

 

להציע נישואין עם שיר בהקדשה אישית

אל תתפשרו על הדרך בה אתם מציעים נישואין. זה אירוע שגם אתם וגם זוגתכם תזכרו למשך שנים רבות קדימה. אין ספק, במקרים מסוימים האהבה בין בני זוג כה חזקה, עד שזה כלל לא משנה אם הצעת הנישואין תתרחש על פסגת הר או במרתף הבית.

בכל מקרה, גם אם אתם מתכננים הצעת נישואין צנועה, רכשו את הטבעת הנכונה, וזכרו שתמיד ניתן לבצע שינויים מסוימים במידות הטבעת. במילים אחרות, אל תחששו לרכוש טבעת שאולי לא תתאים מיד. אגב, בכדי למנוע מצב בו טבעת האירוסין לא תתאים, אפשר לקחת את אחת מטבעותיה של בת הזוג בחבא. לא לשכוח להחזיר לאחר מכן.

 

טבעת אירוסין עם הקדשה אישית – מסוכן? כדאי?

שאלה לא פשוטה, אין ספק. כשאתם רוכשים טבעת אירוסין עם הקדשה אישית, אתם למעשה מסתכנים בכך שאם זוגתכם חלילה תסרב לכם, תישארו בידיכם עם טבעת ללא שימוש. בדרך כלל, גם יהיה בעייתי מאוד להחזיר לחנות התכשיטים טבעת אירוסין עם חריטה.

אם אתם בטוחים במאת האחוזים שזוגתכם תענה בחיוב להצעתכם, טבעת אירוסין עם שם זו אופציה נהדרת. אגב, תמיד אפשר להגיע לחנות התכשיטים במועד מאוחר יותר בכדי לחרוט שמות על טבעות אירוסין. הצעתם והכול עבר כשורה? מזל טוב, לכו לחרוט שמות על טבעות האירוסין!