מה חשוב לדעת על ארונות נעליים?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ארון נעליים נחשב לרהיט שימושי שנמצא כמעט בכל בית אב בישראל. שכן, זה מאפשר לסדר בתוכו את הנעליים של בני הבית, ולחסוך את החיפושים אחר נעליים שנזרקו על הרצפה והפיצו ריח רע. מדריך זה עולה לרשת כדי לסייע לכם בבחירת ארון נעליים על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותגלו מהם הדברים שחשוב לדעת רגע לפני שמבצעים את הרכישה.

 

הדבר ה – 1: גודל ואפשרויות מרחב האחסון

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בבחירה נכונה של ארון נעליים, מבלי להציע לכם לבדוק את יכולת האחסון שלו. נסביר שיש היצע רחב של ארונות עם יכולת אחסון משתנה. כך שאם יש בידיכם מספר רב של נעליים, תצטרכו לבדוק שהן נכנסות לארון הנבחר. אם לא די בכך, עליכם גם לוודא את אפשרויות האחסון. שכן, כל ארון מורכב אחרת. בחרנו להציג בפניכם את אפשרויות האחסון הנפוצות, כדי שתוכלו לבחור בזו המתאימה לכם ביותר:

 

  • מגרות
  • מדפים
  • תאים

שימו לב, תוכלו למצוא ארונות נעליים שכוללים יותר מאפשרות אחסון אחת.

 

הדבר ה – 2: איכות החומר

רכישה של ארון נעליים חייבת להיעשות תוך בירור מעמיק אודות איכות החומר. שכן, יש 3 סוגי חומרים נפוצים שמהם נהוג להכין ארונות נעליים:

 

  • עץ
  • פלסטיק
  • מתכת

 

עליכם לקרוא את המפרט באופן מעמיק ככל הניתן, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שבחרתם ארונות נעליים איכותיים בלבד.

 

הדבר ה – 3: מידות

חשוב מאוד לבדוק את המידות של ארון הנעליים הנבחר. שכן, זה צריך להיכנס לנישה ספציפית בחלל הבית שלכם (ואתם רוצים להיות בטוחים בכך שהוא לא יבלוט יתר על המידה). לכן, עליכם לבחור במיקום המתאים תחילה, לבצע מדידות ורק לאחר מכן לחפש אחר ארון נעליים שתואם לגובה, לרוחב ולעומק של האזור שבחרתם.

 

הדבר ה – 4: יש ארונות נעליים מעוצבים

תשכחו מארונות הנעליים המשעממים שכיכבו בעבר בבתי אב שונים. שכן, כיום יש ארונות שמגיעים עם תוספות, לדוגמא:

  • דלתות מעוצבות
  • ספסל לישיבה
  • מראות

אם אתם שמים דגש על עיצוב הבית, כדאי שתבדקו את ההיצע בהקשר זה, כדי שתוכלו לבחור את הארון המעוצב שמתאים לעיצוב הקיים בביתכם.

 

הדבר ה – 5: צריך לאוורר אותם

רגע לפני שהמדריך מסתיים, נציג בפניכם את הדבר האחרון שחשוב לדעת אודות ארונות נעליים. אלה צפויים להכיל נעליים בעלות ריח רע. אם אתם רוצים להימנע מהצטברות של ריח שכזה בארון, עליכם לאוורר את הדלתות שלו באופן קבוע ולהניח סבון מוצק (באריזה) בכל מגירה, כדי להפיץ ריח נעים.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע הדרוש על ארונות נעליים. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שיש בידיכם את הפרטים הדרושים, כך שתצטרכו לבחור בארון המתאים ביותר וליהנות מבית מסודר.

ארון נעליים