טיפים שיסייעו בבחירת ארון הזזה ועיצובו

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

משפצים, עוברים דירה או שפשוט החלטתם לשנות את הבית? רגע לפני רכישת ארון בגדים או ארון הזזה, בדקו את האיכות, החומרים וכמובן את המחיר. הארון לא רק מכיל את הבגדים שלנו, הוא גם אמור לשמור עליהם בעלי ריח טוב לאורך שנים ללא התפרקות או התפוררות. במאמר זה נציג לכם טיפים שיסייעו בבחירת ארון הזזה ועיצובו. 

 

כיצד בוחרים ארון?

ארונות הזזה כיום הם אחד מסוגי הארונות הפופולריים באזורי מגורים מודרניים במדינות מערביות. לא סתם ארון הזזה הפך להיות כה פופולרי, שכן היתרונות הנלווים לכל הארונות הללו גדולים מארונות רגילים ונוחים פי כמה וכמה. ארונות הזזה מגיעים בכמה סוגים וגדלים ומאפשרים לנו למקם אותם בכל חדר השינה או בכל חדר אחר. ארון הזזה 2 דלתות מתאים יותר ליחיד וארון הזזה 3-4 דלתות מתאימים לזוג או למשפחה.

 

גדלים של ארונות

ארונות נבדלים זה מזה לפי הגודל, דרך הפתיחה והסגירה וחלוקת החלל שקיימת בפנים. ניתן להזמין ארונות בהתאמה אישית על פי הגדלים שנרצה בגובה, רוחב ועומק, אך המחיר יהיה יקר בהתאם. בעת רכישת ארון בחנות רהיטים, תפגשו במידות הנפוצות. האורך לרוב יהיה 120 ס"מ ל-2 דלתות. 160 ס"מ ל-3 דלתות. 200 ס"מ ל-4 דלתות. 240 ס"מ ל-6 דלתות. העומק ינוע בין 60 ל-66 ס"מ בממוצע ויגיע לגובה של 210 עד 240 ס"מ.

 

החוכמה בבחירה

בחירת הגודל, הגובה והעומק של הארון תלויה בתנאי החדרים שלכם ובצרכים האישיים של דיירי הבית. ישנם כאלה שיעדיפו לרכוש ארון ענק אחד לעומת אחרים שיעדיפו 2 ארונות למשל בכמה חדרים. במידה ויש לכם חדר ארונות, מומלץ לרכוש ארון אחד גדול ולהציבו שם. במידה ומדובר במשפחה בעלת ילדים קטנים. נמליץ לרכוש מספר ארונות קטנים יותר לכל ילד או לכל מספר ילדים וארון נפרד להורים.

 

חומרים נפוצים

קיימים חומרים רבים מהם הארונות עשויים. הרוב יהיו מסיבית, שמאפיין ארונות רבים. ההמלצה היא תמיד לבחור בארון שעשוי מעץ מלא. אלה הם הארונות העמידים ביותר לאורך זמן. בנוסף הם גם חזקים, יציבים וידידותיים לסביבה. נכון, עץ מלא הוא גם חומר יקר. מאחר והארון מלווה את הרוכשים והמשתמשים בו לאורך שנים ארוכות, רצוי לספוג את העלות ולהשקיע באיכות גבוה של ארון מאשר לרכוש חדש מידי מספר שנים.

 

עיצוב ארונות

במידה ואתם רוצים ארון ייחודי לביתכם שלא נמצא באף מקום אחר, ניתן לשלב את העץ ממנו עשוי הארון עם חומרים שונים שיתנו לו מראה מיוחד. החומרים הנפוצים לעיצוב הם זכוכית ואלומיניום. אם חפץ ליבכם בנגיעה עיצובית גדולה יותר, ישנם ארונות המציעים שילוב של כמה חומרים. ישנם ארונות שחזיתם עשויה ממתכת, פורמייקה, פורניר או זכוכית והפנים שלהם מעץ.

ארון הזזה 2 דלתות