עשרת הזמרים הגדולים בישראל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מה הם החיים ללא מוסיקה? עשרת הזמרים הגדולים ביותר בישראל, בין אם הם מסלסלים או צועקים "דור מזוין" למיקרופון. אנחנו כאן כדי למנות אותם, הם כאן בכדי למלא אולמות שלמים. מי הם הזמרים שהכי חדרו לליבנו בארץ?

ישנם זמרים מובילים במוסיקה הישראלית, החל מזמרי אגדות כמו זהבה בן, יואב יצחק, משה להב ועד רבים. המוסיקה הישראלית הלכה והתפתחה עם השנים, עד כדי כך שכיום כבר לא ממש ניתן להגדיר בקלות את הזמרים השונים. בעוד שפעם היה מאוד קל לקטלג, ולהחליט כי זמר זה יוצר מזרחית והזמר ההוא יוצר פופ, היום התמונה היא שונה. בימינו להפקה המוסיקלית ישנה משמעות רבה ביצירה עצמה, לא פחות מאשר חשיבותו של זמר מוצלח.

מופע

זמרים גדולים שהיו כאן מאז ומתמיד

בעוד שזמרים כמו דקלון ורמי דנוך, סגיב כהן, ליאור פרחי וציון גולן אולי לא זקוקים להפקה של מיליון דולר (כי הם זמרים גדולים בפני עצמם, גם אם הם ילוו על ידי קחון בלבד), זמרים אחרים נעזרים בהפקות מאוד מקצועיות, אין מתפקידנו להגיד מה יותר טוב כמובן, כל זמר והדרך המתאימה ללוות אותו.

ישנם זמרים אשר יפיקו תועלת אדירה מהפקה גרנדיוזית, וישנם זמרים אשר מעדיפים הפקות מוסיקליות מאוד "פשוטות". שימו לב, גם הפקות מוסיקליות אשר מרגישות לכם "פשוטות", הן הפקות מוסיקליות אשר הושקעו בהן עשרות של שעות עבודה באולפן.

זמרים ישראליים ענקיים שתמיד נאהב

ישנם זמרים גדולים נוספים, כמו למשל אביבה אבידן, משה גיאת, ישי לוי, אבנר גדסי, חיים משה ועוד. אלו הם זמרים באמת גדולים, שלא ניתן לתאר עד כמה קולם הולך לפניהם. מדובר באנשים אשר מכירים את המוסיקה הישראלית על בוריה, הם היו כאן עוד בימים בהם לא נעזרנו בתוכנת AUTOTUNES (תוכנה המתקנת זיופי שירה).

אין ספק, בימינו הדיגיטליים כבר נעזרים בשלל תוכנות דיגיטליות, והתוצאה המתקבלת היא הפקה מוסיקלית ברמותיה הגבוהות ביותר. כיום ניתן ליהנות משירים ישראליים ומזמרים גדולים, מפרויקטים מוזיקליים מאוד מדויקים.

כישרונות ענקיים על הבמה

אחד הזמרים שבשנים האחרונות מאוד מורגש בארץ, הוא הזמר אמיר דדון. אין ספק כי מדובר בפרפורמר אדיר, המסוגל להגיש לנו את שיריו בכל סוג של במה. בין אם תתפסו את אמיר דדון עם הגיטרה האקוסטית שלו או בליווי להקתו, אתם הולכים ליהנות BIG TIME.

זמרים ישראליים גדולים, הם זמרים אשר חיים את הבמה ונושמים את תווי המוזיקה. זמרים רבים גם ניחנים בכישרונות ניגון, כמו ניגון על גיטרה, קחון, פחי תיפוף ועוד. אחד האומנים המוכשרים, שמומלץ להגיע להופעותיו גם בעברית וגם בעיראקית, הוא דודו טסה. אין ספק כי מדובר באומן אשר רק הולך ומתפתח, מפתח את יכולותיו המוזיקליות, וכל פעם מפתיע אותנו מחדש עם יצירות מוזיקליות יותר נועזות.