ברית בבית בתקופת הקורונה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

זה נכון שאף אחד מאיתנו לא דמיין איזשהו נגיף עולמי שייאלץ אותנו לחגוג אירועים קטנים בבית, אבל מה לעשות, החיים לא ממש צפויים והנה אנחנו מתמודדים עם נגיף הקורונה. אז אם אתם לקראת אירוע כזה או אחר, אולי אפילו ברית, יהיה כדאי לערוך את האירוע בבית. הנה הטיפים:

כשמדברים על אירוע בצל הקורונה, מדברים על הנחיות משרד הבריאות אשר משתנות בהרף עין. לדאבוננו, אף אחד לא יכול לצפות את "מהלכי" הקורונה, שכן היא מנהלת את עצמה, כיאה לנגיף, שמנהל את עצמו ולאף אחד אין שליטה עליו. אז בואו נדבר בקצרה על המצב הנוכחי, על חגיגות בתקופה הזו ומה שבין לבין.

 

ככה מתכננים ברית בבית ובחצר פרטית ב-2020

אין מה לעשות, זהו המצב הנוכחי ועלינו להתמודד אתו – נגיף הקורונה מאלץ אותנו לחגוג אירועים קטנים בבית. כל מה שנותר לנו לעשות, זה פשוט להתאים את אורחות חיינו עד שהצרה תעבור. בינתיים, מתכננים ברית בבית וקודם כל בודקים – איזה סןג ציוד אתם צריכים?

האם השכרת ציוד לאירועים? האם רכישת ציוד נלווה לאירועים בבית? בין אם כך או כך, בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר, חברת מאסטר סייל מכירת ציוד לאירועים תספק אותו בעבורכם. אתם מוזמנים להכיר את כל סוגי הציוד לאירועים שקיימים כיום בשוק, כולל גם אטרקציות ומכונות מזון להשכרה שישדרגו את האירוע בעשרות מונים.

 

לאתר את המוהל הנכון עבור ברית בצל הקורונה

אם יש משהו אחד שאסור לחסוך עליו, זה הנושא של מוהל בברית. אתם יכולים לחסוך ולהתפשר על מזון אירועים ומנות קייטרינג, על השכרת רהיטי גן איכותיים פחות ויותר, אפילו על אטרקציות לאירועים. אבל על נושא המוהל אסור לכם להתפשר, שכן הבחירה הזו שלכם תלווה את חיי בנכם.

תאתרו את המוהל הנכון ועם המוניטין והניסיון הנדרשים לשם ביצוע ברית, שכן זהו תהליך כירורגי לכל דבר. זאת ועוד, אנחנו גם ממליצים תמיד לבקש מהמוהל רשימת "לקוחות" ממליצים. בקשו לדבר טלפונית עם אנשים אשר עברו ברית עם אותו מוהל, וככה תוכלו להיות קצת רגועים יותר. תוכלו לשמוע חוות דעת אישית של הורים אשר עברו ברית עם אותו מוהל.

 

בחירת לוקיישן לברית בקורונה – בבית או בחצר?

בין אם אתם עומדים לחגוג אירוע כזה או אחר, גם אם לא ברית, אנחנו ממליצים לכם לחגוג אותו במקומות הפתוחים. אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על נגיף הקורונה, אבל אנחנו כן יודעים שניתן להידבק בו כשאנחנו סגורים במקומות כאלו ואחרים ובין קירות.

ברית בתקופת הקורונה צריכה כנראה להתקיים בחצר הפרטית של בתים, עד שמשרד הבריאות יעדכן אותנו אחרת. בין אם אתם עומדים לחגוג ברית בקרוב או בעתיד הרחוק יותר, שמרו על עצמכם והישמעו להוראות הרלוונטיות. בהצלחה!

 

נגיף הקורונה באנימציה