איך עובדת מערכת אישורי הגעה ולאיזה אירועים היא מתאימה?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

קנית טבעת אירוסין והצעת נישואין? מזל טוב לזוג היקר! עכשיו צריך להתחיל לתכנן את החתונה שצורה חכמה.

ככל שהזמנים חולפים להם, כך ישנם יותר ויותר ספקים של שירותים עבור אירועים שאותם אנשי פרטיים וגופים עסקיים עורכים. כל אירוע שכזה הוא אירוע אשר עבורו התבצעה הוצאה כספית שהיא אינה מזערית, ותמיד ישנו הרצון הזה כי האירוע ישיג את מה שמצופה ממנו באופן הכי מיטבי.

אחת מן הדרכים להשיג את שביעות הרון מן האירוע היא על ידי היערכות נכונה אל כמות האורחים, וכדי לדעת את כמות האורחים ישנו שירות חדש יחסית שבו יותר ויותר בעלי אירועים משתמשים. איך יודעים כמה אורחים מגיעים? מערכת של אישורי הגעה עושה את כל ההבדל בכל אירוע שאותו מארגנים.

חתונה

 

היתרון של אישור הגעה

אירוע הוא כזה שיכול לכלול שלוש מאות אנשים או כזה אשר כולל שמונה מאות איש בתוך אולם האירועים. עבור כל אחד מן האירועים וכל סוג של כמות ש אנשים שצפויה להגיע, תמיד צריכים לקחת בחשבון כי יש אחוז מסוים של אנשים אשר בסופו של דבר לא יגיע למרות כל מה שאומרים וחושבים.

איך יודעים לתכנן את האירוע בצורה הכי מדויקת שאפשר ולא להפסיד כסף שהוא לגמרי אינו מיותר עבור אירוע מתוכנן? התקשרות או שליחה של הודעה במערכת מסודרת של אישורי הגעה עוברת ע כל האנשים שאר נמצאים ברשימה של המוזמנים לאירוע, ובאופן שבו לא חשים אי נוחות מהאנשים שאר מזמינים אל האירוע, יכולים לציין בצורה ברורה האם מגיעים ואם כן, כמה אנשים צפויים להגיע אל האירוע שאותו חוגגים.

 

מתאים לכל אירוע

איזה סוג של אירוע מצריך יצירת קשר עם האורחים טרם היום המיוחל עצמו? ובכן, מכיוון שאף אחד שמתכנן אירוע לא מעוניין לגלות כי אחוז גדול מן המזומנים כלל לא התכוון להגיע, מלבד אלה שבמקרה לא התאפשר להם מסיבות טובות, יצירת קשר עבור כל סוג של אירוע שאליו מוזמנים אורחים יהיה דבר מומלץ ויעיל.

שולחן באירועים

אף אדם לא מעוניין לגלות כי כמות האורחים היא קטנה עבור רשימה ארוכה של מוזמנים, וכאשר יוצרים קשר עם המוזמנים של חתונה, ברית מילה או בר מצווה מבעוד מועד, יכולים לתכנן את האירוע ואת מקומות הישיבה בצורה יותר מסודרת ולהוציא כספים על מנות בהתאם.

 

כיצד מאשרים הגעה

איך בכלל פועלת מערכת שמאשרת את ההגעה של האורחים שאליו הם מוזמנים? יש מערכת ממוכנת שאליה מוזמנים שמות וטלפונים של האורחים, ובתאריך נקוב לקראת האירוע עצמו המערכת יכולה לשלוח הודעות SMS ממוכנות אשר בתוכן מציינים את סוג האירוע שאליו הם מוזמנים, ונדרשת הבחירה של האם הם מגיעים אל האירוע כן או לא, ואם כן, מהי כמות האנשים אשר צפויה להגיע אל האירוע שאותה במספר ובאופן מאוד נוח ודיסקרטי מזינים.

האופציה הנוספת היא ביצוע התקשרות ישירה אל האורחים ברשימה, על ידי נציג ששואל את השאלות הללו ובהתאם לתשובות של האורחים מסמן את הכמות של האורחים שמגיעים.

 

העלות של השירות

ההוצאה הכספית עבור אישורי הגעה היא אינה גבוהה בכלל, וצפויים להוציא עבור התוספת החשובה הזו בין אלף ל-1500 ₪ בממוצע. המחירים הללו שונים בין ספק לספק כשאר הם תלויים גם בסוג השירות שאותו מעניק הספק כולל כמות האנשים שאליהם מבצעים את השירות הזה.

במידה ונדרשים שסבבים נוספים ש התקשרות ו/או שליחת הודעה ב-SMS המחיר אף הוא עלול להיות שונה. ככל שהשירות יהיה יותר יעיל, כך הוא יכול לחסוך הרבה מאוד כסף ואי נעימות לבעלי האירוע שממתינים לאורחים ורוצים לדעת באופן הכי מדויק מי צפוי להגיע אל האירוע שלהם.