מה זה אמן חושים? מתת אל או מיומנות נרכשת?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

המילה קוסם מעלה תמונות של דמות עם ברדס עם שרביט, מבצעת טריקים מדהימים. אבל האמת היא שקוסמים לא כל כך שונים מאנשים אחרים. הם פשוט ממש טובים בזה. אם אתה חושב על זה, כמעט כולם הם סוג של קוסמים – אנחנו משתמשים במוח שלנו בדרכים ייחודיות כדי להשיג מטרות מופשטות.

תחשוב על זה: אנחנו משתמשים בכלים כמו מחשבים וסמארטפונים בכל יום כדי להקל על העבודה שלנו או להשיג יותר בפחות זמן. באופן דומה, קוסמים משתמשים במערך הכישורים שלהם כדי לבצע טריקים מורכבים יותר ממה שהם יכלו אי פעם לשלוט לבד. אם מסתכלים מקרוב, יש קווי דמיון רבים בין שני התחומים.

שניהם דורשים ידע ומיומנות עצומים; שניהם כרוכים באמנות מיצג; ולשניהם איכויות אסתטיות הפונות לקהלים מסוימים. במילים אחרות, שניהם מקצועות שבהם אתה יכול להתפרנס תוך כדי ללמוד משהו חדש כל יום!

 

מה עושה קוסם?

קוסם מבצע אשליות ותחבולות אחרות שגורמות לקהל לחשוב ולהרגיש דברים שונים ממה שהיה עושה אילו היו מבצעים את הטריקים בעצמם. זה מה שעוסק במקצוע: שימוש בכישורים שלך כדי לגרום לקהל להגיב בדרכים לא צפויות. עם זה בחשבון, מה זה בעצם קוסם? לדברי מריאם-וובסטר, "אדם שמבצע אשליות או טריקים אחרים שגורמים לקהל לחשוב ולהרגיש דברים שונים ממה שהם היו עושים אילו היו מבצעים את הטריקים בעצמם."

 

למה ללמוד קסמים?

ישנם יתרונות רבים ללימוד קסמים, בין אם כאמנות או קריירה. קוסמים יכולים ללמד אותך איך לחשוב בצורה ביקורתית ויצירתית, מה שיכול לעזור בתחומי קריירה רבים ושונים. הם יכולים גם ללמד אותך על ניכוס תרבותי ועל חשיבות ההכללה. לעוד מידע ניתן לפנות למקצוען ומורה אמן חושים רון גליקסמן.

 

טריק הקוסם הראשון שלי

אולי שמעתם על "טריק הקוסם הראשון", אבל מה זה בדיוק אומר לבצע את הטריק הראשון בקריירה? ובכן, למען האמת, זה קצת כינוי שגוי. הטריק הוא לא באמת על ביצוע הטריק הראשון – זה על ללמוד לבצע טריקים. אז באמת, אתה רק לומד כיצד להציג את עצמך בפני הקהל ולגרום ליכולות שלך להיראות משכנעות ככל האפשר.

 

מה אתה יכול ללמוד בתור קוסם?

כמו כל מקצוע אחר, ישנן דרכים רבות להפוך לקוסם אמן. עם זאת, ככל שתלמד יותר, כך תהיו מודעים יותר ל"למה" מאחורי קסמים ול"איך" של ביצוע טריקים. ידע זה יעזור לך בהיבטים רבים ושונים של החיים, כמו הבנת המניעים שלך ושל אחרים.

 

אז למה ללמוד קסמים?

קסם הוא תחום שהולך ומתרחב, וככל שתלמד יותר, כך תוכל לתרום יותר. בין אם אתה רוצה להיות עורך דין ליטיגציה תאגידית, עורך דין לתכנון עיזבון, רופא, מורה או בעל עסק, יש הרבה תפקידים בתחום הקסם שאתה יכול למלא. אתה יכול גם להשתמש בתואר שלך בכל תחום כקרש קפיצה לקידום תחומי העניין שלך ופיתוח מיומנויות חדשות.

 

סיכום

קסם הוא תחום מרתק ודינמי. הוא מלא במערכות מיומנויות מגוונות, מהמנטליות ועד האמנותיות, ויש לו מגוון רחב של משיכה. אתה יכול ללמוד קסם כאמנות או קריירה, או שאתה יכול לקחת את זה ברצינות וללמוד איך לעשות את זה טוב יותר! ישנם יתרונות רבים ללימוד קסמים: בין אם אתה רוצה להיות עורך דין ליטיגציה תאגידית, עורך דין לתכנון עיזבון, רופא, מורה או בעל עסק, יש הרבה תפקידים בתחום הקסם שאתה יכול למלא. אתה יכול גם להשתמש בתואר שלך בכל תחום כקרש קפיצה לקידום תחומי העניין שלך ופיתוח מיומנויות חדשות.

אמן חושים