האי המושלם לחופשה המושלמת

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

האי קוסמוי הוא היעד המושלם לחופשה בעיניי רבים מאיתנו – תרמילאים אשר רוצים ליהנות מהנופים היפים בעולם, לשכב על ערסל בחופים בתוליים עם ספר

טוב, להנות משקיעות מרהיבות ומאוכל יוצא מן הכלל במחירים נמוכים להפליא.

הורים לילדים אשר צמאים ליעדים נפלאים שכאלה בהם ריזורטים מפנקים המציעים חדרים משפחתיים ושפע של אטרקציות לרבות שירותי בייביסיטינג כך שהכל נמצא בהישג יד, אין סיבה לעזוב את המלון וכל זה מבלי לשבור קופת חסכון.

 

כל חופשה, כל השנה

זוגות אוהבים שרואים בקוסמוי כיעד נהדר ירח דבש רומנטי בו יוכלו להתפנק במלונות פאר, עם בריכה מטופחת ממנה רואים שקיעה עוצרת נשימה בחוף הפרטי הסמוך.

למעשה, קוסמוי הוא יעד מושלם לכל סוג שהוא של חופשה, בכל הרכב שלא יהיה ולאורך השנה כולה שהרי מדובר במדינה כה גדולה כך שיש בה כמה אזורי אקלים שונים ולא משנה מתי תבחרו לבקר בה – יהיה זה קיץ נעים באזור אחד לפחות, בו תבחרו כנקודת ההתחלה של חופשת החלומות שלכם.

 

לינה ואירוח

באופן לא מפתיע, אופציות הלינה בקוסמוי גם הן רבות ומגוונות כך שתוכלו להתאים את מקום הלינה לאופי החופשה המועדף עליכם וגם לתקציב אותו תרצו להקדיש לנושא, אך בשורה התחתונה – רוב המלונות בקוסמוי נחשבים למצוינים ובעלי תמורה גבוהה ביחס למחירם הנוח.

האזור הפופולארי ביותר בקוסמוי בו מרבית התיירים המבקרים באי אוהבים ללון ולבלות את זמנם הוא חוף צ'אוונג בו יש שפע של מלונות, בתי אירוח ומקומות לינה נוספים החל מהוסטלים בתקציב נמוך במיוחד, מלונות 3 ו-4 כוכבים המציעים תמורה נהדרת למחיר וגם מלונות יוקרה וריזורטים מפנקים במיוחד.

 

אטרקציות מדהימות

מבחינת אטרקציות, השוהים בקוסמוי יהנו משפע רב של פעי לויות, אתרים ואטרקציות להנאת המשפחה כולה – מסלולי טיול בחיק הטבע, נקודות תצפית מהן נשקף נוף מרהיב, ספורט ימי וספורט אתגרי, סדנאות בישול ועוד. מבין הפעילויות והמקומות המומלצים ביותר תוכלו למצוא את:

מפלי נא נאנג – במרחק נסיעה של כשעה ממרכז האי קוסמוי נמצאים מפלים יפהפיים המסתיימים בבריכה טבעית עם מים צלולים שלא תוכלו לעמוד בפניהם (איזה מזל שמותר לרחוץ במקום). בנוסף, אם כבר ביקרתם במקום כדאי לקפוץ לשוק הסמוך בו תוכלו לרכוש מזכרות ושאר פיצ'פקעס שתוכלו לקחת עמכם בחזרה הביתה.

צלילה – בקוסמוי כמה אתרי צלילה מצוינים בהם תוכלו לשכור שירותיהם של מדריכי צלילה או לצלול באופן עצמאי במידה ויש בידיכם רישיון מתאים. אם צלילה פחות מדברת אליכם תוכלו לשנרקל ולהנות משפע רב של בעלי חיים ימיים, או סתם לרבוץ על החופים היפהפיים ולהנות מהנוף הנפלא באזור.

סדנאות בישול – בקוסמוי תוכלו להקדיש חצי יום ולהצטרף לסדנת בישול בה תלמדו להכין כמה מהמנות התאילנדיות הפופולאריות. בנוסף להכנת המנות תלמדו בסדנה כיצד לבחור את הרכיבים האיכותיים ביותר ולבסוף תזכו לאכול את מה שבישלם בארוחה חגיגית לצד חברים מרחבי העולם אשר בחברתם ביליתם בשעות האחרונות.

מכיוון שאין טיסות ישירות המגיעות לקוסמוי, אם תרצו להגיע ליעד הנפלא הזה תאלצו לנחות בבנגקוק ומשם לעלות על טיסה פנים ארצית לעבר קוסמוי. הזמן הטוב ביותר לטיול שכזה הוא החל מחודש פברואר ועד חודש אפריל בהם כמות המשקעים נחשבת לנמוכה יחסית ומזג האוויר נעים.

 

חוף ים