מה עושים לאחר סיום קורס פסיכותרפיה הוליסטית?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אנשים רבים מרגישים חיבור עמוק בין הגוף לבין הנפש ומחפשים את הנישה שתאפשר להם לעסוק במקצוע שישלב ביניהם. שיטות רבות כבר הומצאו וידועות היום לציבור גדול של אנשים, שמעדיף לטפל הן בגוף והן בנפש באמצעות טיפולים אלטרנטיבים, ואחת מהן היא שיטת פסיכותרפיה הוליסטית. אז מה עושים לאחר סיום קורס פסיכותרפיה הוליסטית? בואו ונבדוק ביחד במאמר הבא.

 

קורס פסיכותרפיה הוליסטית – נשמע לכם כמו סינית? זה לא בשבילכם

אנשים שמגיעים אל קורס פסיכותרפיה הוליסטית הם אנשים שהחיבור שלהם אל הגוף ואל הנפש מגיע ממקום פנימי עמוק וכן. חיבורים נפשיים הם לא משהו שאפשר לעבוד עליו או להמציא אותו, ועולם הרוח הוא עולם שאם מתחברים אליו אז מתחברים אליו, ואם לא – אז פשוט לא.

קורס פסיכותרפיה הוליסטית אם כן מתאים לאנשים שהחיבור הוא אכן אמיתי וקיים, והוא נותן להם כלים שיאפשרו להם בהמשך לטפל במטופלים בשיטה המיוחדת הזו. הקורס הוא קורס מקצועי שבסופו מתקבלת תעודה ממוסד הלימוד, אותה ניתן להציג ובאמצעותה ניתן להשתלב במקומות עבודה רבים.

 

מה לומדים בקורס פסיכותרפיה הוליסטית?

קורס פסיכותרפיה הוליסטית מתקיים בהרבה מכללות ומוסדות לימוד אחרים ברחבי הארץ, כאשר כל מכללה כוללת קורס באורך אחר. בכל מקרה, כל קורס חייב להכיל כמה יסודות בסיסיים שלפיהם פסיכותרפיה הוליסטית באה לידי ביטוי. כלים כמו דמיון מודרך, NLP, צמחי מרפא, אנטומיה, פסיכולוגיה על מגוון סוגיה, אנרגיות, פיזיולוגיה, טיפול במגע ועוד הם רק חלק ממסלול הלימוד של קורס פסיכותרפיה הוליסטית, ואם זה מדבר אליכם – הגעתם בדיוק למקום הנכון, מכללת מעינות.

מכללת מעינות היא מכללה בירושלים היא מכללה שמציעה מגוון קורסים על טהרת הרפואה האלטרנטיבית, וקורס פסיכותרפיה הוליסטית הוא אחד הקורסים המובילים שבמכללה.

 

מה עושים לאחר סיום קורס פסיכותרפיה הוליסטית?

עם סיום הקורס תוכלו לגשת אל מגוון כיוונים שקשורים במקצוע שרכשתם. מי שרוצה יכול לשלב את תחום פסיכותרפיה הוליסטית עם תחום ההדרכה ולקיים הרצאות הארגונים ומשרדים שונים, ואף להעביר טיפול קבוצתי לעובדי הארגון.

מעבר לכך, יוכלו בוגרי קורס פסיכותרפיה הוליסטית להשתלב במגוון מכונים המציעים טיפולי רפואה אלטרנטיבית ולשמש כמטפלים מקצועיים קבועים במקום. מי שמעוניין לצאת לדרך עצמאית משלו יכול אפילו לקחת את הנושא הזה כמה צעדים קדימה ולהקים מקום פרטי משלו, המציע טיפולי פסיכותרפיה הוליסטית לקהל הרחב.

רפואה אלטרנטיבית

מצאו את הייחוד שלכם

היות ותחום הרפואה האלטרנטיבית גדל כל כך בשנים האחרון, חשוב לקחת בחשבון שתצטרכו למשוך אליכם קהל לקוחות שיעדיף לבחור בכם על פני מטפלים אחרים. לכן, בסוף קורס פסיכותרפיה הוליסטית חשוב לחשוב על השאלה "למה דווקא אני?", על מנת שתוכלו להנות מקהל לקוחות קבוע, מרוצה ושמפיץ את השמועה על קיומכם בין עוד המון אנשים, שהם פוטנציאל גדול להרחבת מעגל הלקוחות שלכם. שיהיה בהצלחה!