פינוי פגרים במרכז

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

פינוי פגרים ונבלות הוא שירות שמוצע על ידי חברות רבות, אשר מציעות הן לפנות את הפגרים מן המוקד והן לחטא את האזור. פגרים ונבלות הם מוקד בעייתי שקורא למזיקים רבים לבוא ולהגיע גם כן למקום, מה שהופך את המקום לעוד יותר בעייתי עבור בני האדם ובריאותם. פינוי פגרים ונבלות הוא פינוי שלא כל אחד יכול לעשות, מאחר ומדובר במוקד לא נעים שעשוי לשאת מחלות. לכן, ברגע שאתם נחשפים לפגר או נבלה בסביבתכם, מומלץ להזמין שירות פינוי פגרים ונבלות וכן גם הדברה מפני מזיקים במקום זה. לפניכם הכל על פינוי פגרים במרכז.

 

מה הוא בדיוק פינוי פגרים במרכז?

במידה ואתם מוצאים או מריחים פגר וצריכים להיפטר ממנו, כדי שיפסיק להסריח את האזור וכדי להימנע ממזיקים נוספים שיבואו בעקבותיו – עליכם לקרוא לפינוי פגרים במרכז. מפני הפגרים הם מפנים מיומנים אשר מודעים לסכנות והמחלות הטמונות בהימצאותו של פגר, ומיומנים בפינויו באופן המקצועי והאחראי. לרוב, רבים מעדיפים יחד עם פינוי הפגרים, לבצע גם הדברה מקיפה באזור בו שהה הפגר או הנבלה. זאת מאחר ופגרים ונבלות מושכים אחריהם גם מזיקים שונים שמגיעים למקום. לעוד מידע ולהזמנת פינוי פגרים מקצועי במרכז, פנו אל hadbarott.co.il.

 

לאן ניתן לפנות פגרים במרכז?

פינוי הפגרים שמתבצע על ידי חברות הפינוי המקצועיות, מתבצע בהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה ולפי החוק. זריקת הפגרים לפח או לטבע, אינה פתרון מספק כלל ורק עשויה לפתוח את הסביבה לבעיות נוספות, מאחר שיגיעו לאזור מזיקים ותנים שונים, שעשויים אף לקבל הרעלות שונות מהפגרים. לכן, המדבירים והמפנים המקצועיים יפנו את הפגרים לנקודות הטמנה ייעודיות, שלא יפגעו בטבע ולא יסכנו אף חיה:

  • משרפות מאושרות – ישנן מספר משרפות בארץ אליהן ניתן לפנות את הפגרים, בהן ניתן אף לקבל את האפר בתוך כד במידה ומדובר בבעל חיים אהוב. המשרפות הן מאושרות ומספקות פתרון מקובל עבור פינוי הפגרים.
  • הטמנה – לרוב, הפגרים יילקחו אל מטמנה. ישנן מספר מטמנות מאושרות בארץ, בהן ניתן להטמין את הפגרים באופן בטיחותי.

 

כיצד לנהוג כשאינכם מצליחים לאתר את הפגרים?

כאשר אינכם מצליחים לאתר את הפגרים, אך אתם מריחים במשך זמן ממושך את הימצאותם בסביבתכם, מומלץ לקרוא לשירות פינוי פגרים במרכז, שיאתר את מקומם, יפנה אותם וידביר את האזור מפני מזיקים. הפגרים עשויים להימצא במספר מקומות מרכזיים:

  • בתעלות המזגן – תעלות המזגן הן מקומות מסתור נפלאים עבור מגוון של מזיקים. ברגע שהם מתים, אתם תריחו משם ריחות חזקים ותאלצו לפנות אותם.
  • בתקרת הגבס או בקיר הגבס – אלו מקומות בהן חיות ומזיקים שונים יכולים להסתובב ולקנן. במקרים כאלה, נתקשה למצוא את הפגרים ונצטרך שירות פינוי פגרים מקצועי.
  • בעליית הגג – עליית הגג היא מקום בו נוהגים לשהות מזיקים שונים, כך שסביר גם שתמצאו שם פגרים שונים.

 

פגר של חיה מתה