סתימה בביוב באמצע הלילה מה עושים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אתם חוזרים מבילוי בשתיים בלילה ורואים שהביוב עולה על גדותיו? לא שמתם לב לכך שהיו סימנים מקדימים לעניין וכעת אתם תוהים מה אפשר לעשות עם סתימה באמצע הלילה? כדאי שתדעו: היום ביובית זה שירות שניתן 24 שעות ביממה, 7 בימים בשבוע, אז למה לחכות לפני שאתם מזמינם שירות כזה?

 

למה אתם חייבים ביובית?

זה נכון שהרבה פעמים עם סתימות של ביוב אפשר להתמודד עם בדרכים אחרות. כל העניין כאן הוא להבין עד כמה הסתימה חמורה או לא, שכן אם מדובר על סתימה שאתם יכולים לפתוח אפילו לבד, למה שלא תעשו זאת? במידה ואתם לא שייכים לאותם האנשים שמנסים לפתוח סתימות לבד או לתקן תקלות שונות בכוחות עצמם בבית, בוודאי חשבתם להזמין אינסטלטור. יש לא מעט אנשי מקצוע מתחום האינסטלציה באמת יענו לכם גם באמצע הלילה, אך אם מדובר על מקרה שבו הביוב עולה על גדותיו, ייתכן שאתם זקוקים לשירות משמעותי יותר. במילים אחרות, רק שירותי ביובית 24 שעות יוכלו לעזור לכם ולכן טוב לדעת שהם קיימים. העניין הוא שאם תדחו את הטיפול בבעיה רק למחר, עלול להיות שתסבלו מריח נוראי כל הלילה, ויתרה מכך, זה עלול להתפתח למפגע תברואתי של ממש.

 

איך לבחור מאיזו חברה להזמין שירותי ביובית?

אין ספק שאם מדובר על תקלה חמורה ודחופה, אחד מהנתונים הראשונים שעליכם לבדוק כשאתם מחפשים שירותי ביובית, הוא האם החברה זמינה ללקוחותיה בכל עת. יש אומנם מקרים שבהם תקלת הביוב והסתימה בו אינה מאוד חמורה, כך שניתן יהיה לדחות את הטיפול בתקלה, אך לא תמיד זה כך. בנוסף, כדאי מאוד לברר שאתם בוחרים חברה שכל הלקוחות שכבר יצא להם להזמין את שירותיה לצורך פתיחת סתימה יצאו מרוצים. זה משמעותי כי כך תוכלו לדעת שהחברה מומלצת, שיש לכם על מי לסמוך ושכנראה גם אתם, כמו כל הלקוחות האחרים של החברה, תצאו מרוצים בסופו של דבר.

 

האם הזמנת שירותי ביובית באמצע הלילה עולים יותר?

כמעט תמיד התשובה על כך תהיה חיובית, ובצדק. ממש כפי שכל איש מקצוע אחר יגבה מכם מחירים גבוהים יותר עבור שירות בשבת, בחג או בלילה, כך קורה גם לגבי שירותי פתיחת סתימה בעזרת ביובית. עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תדברו עם כמה חברות שונות ותקבלו מהן הצעות מחיר, תגלו שלא תמיד זה מאוד יקר. למעשה, גם בתחום הזה, כמו בכל התחומים האחרים בעידן המודרני, יש תחרות לא קטנה בין החברות שמציעות פחות או יותר את אותו השירות. אומנם אתם לא צריכים להתחיל להתקשר לעשר חברות שונות לצורך קבלת הצעות מחיר, אך השוואה בין שתיים-שלוש חברות מהתחום זה משהו שבהחלט כדאי להשקיע בו כדי לחסוך.

פתח של ביוב