ניקוי ספות בד מקצועי עד הבית עם SOS CLEAN

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ספות בד וחשיבות ניקוין

ריהוט הסלון, הוא החזית המרכזית של בית המגורים. האורחים שמגיעים לבקר אותנו, פוגשים מיד את הסלון, את הרהיטים השונים בו, את התמונות ואת ארון הספרים.

הרהיט המרכזי בסלון, ללא ספק הוא הספה. הספה היא המקום בו נושיב את האורחים, נגיש להם תקרובת קלה, או לחלופין נתיישב בו עם בת הזוג יחד עם כוס יין בסופו של יום עבודה ארוך ומתיש.

ישנו מגוון רחב של ספות. ספות עור, ספות דמויות עור, ספות עם ריפודי קטיפה וספות עם ריפודי בד.

ספות בד, הן ספות בעלות מגוון יתרונות. הראשון שבהם, הוא הקלות בה ניתן להזיז ולנייד ספה כזו ממקום למקום. מבנה ומשקל ספת בד, הוא קל ואוורירי יותר לעומת ספות העור, ולכן הזזה של ספה כזו זוקקת פחות מאמץ.

בנוסף, ספות בד ניתנות להשגה במחיר זול בהרבה ממקבילותיהן ספות העור, ואף ניתנות להשגה במגוון רחב יותר של עיצובים וגדלים.

אך, ספות בד בעלות נטייה רבה ללכלוך ולטינוף, לאבק ולכתמים שלא תמיד קל או פשוט להסיר אותם בצורה טובה. לכן, נציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר לניקוי ספות בד, חברת sos clean , אודותיה, ואודות יתרונותיה נפרט בהרחבה.

 

חשיבות השימוש בחברה מקצועית

שמירה על שלמות הספה

אומנם ניתן בקלות לנקות את ספות הבד שלכם באמצעים ביתיים, אך פעמים רבות אנשים משתמשים בחומרים הלא נכונים או מעבירים חזק מדי את מטלית הניקוי על הספה, ובכך נוצרת פגיעה בציפוי הספה, בצבע הספה ולעיתים אף בשלדת הספה. לשם כך, מומלץ להזמין חברה לניקוי ספות.

ניקוי נכון

גם אם הספה לא תיפגע, לעיתים רבות על אף ניסיונות רבים שלכם, לא תצליחו להוריד את הכתם המדובר, והדבר יגרום לכם לעוגמת נפש רבה ובזבוז זמן יקר. בחברת sos clean, מועסקים אנשים מקצוע איכותיים ומנוסים, שידועים במומחיות שלהם בבחירת הליך ניקוי נכון עבור כל ספה עמה הם נפגשים.

 

היתרונות של חברת sos clean

הדגמה

אם אתם מתלבטים אם הליך הניקוי איכותי או לא, אתם יכולים להזמין את אנשי המקצוע של sos clean  לביצוע הדגמה חינמית על הספות שלכם, ורק לאחר מכן תוכלו להחליט אם ברצונכם לבצע את הניקוי על ידי אנשי החברה או לא.

 

תשלום רק כשמרוצים

חברת sos"  clean"  פועלת במדיניות של "לא מרוצה- לא שילמת", כלומר את התשלום מבצעים רק לאחר שהניקוי מתבצע והלקוח מרוצה מהתוצאה.

 

חומרי הניקוי

חומרי הניקוי של החברה הם חומרים ידידותיים לסביבה, שעומדים כולם בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ואיכות הסביבה.

 

לסיכום

לביצוע הזמנה, צלמו את האזור המלוכלך, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלהחברה וקבלו הצעת מחיר, ונציגינו יגיעו לביתכם בהקדם.

 

פינת ישיבה