מה ההבדל בין מנעולן מומחה למנעולן מתחיל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מנעולן הוא איש מקצוע אשר נחוץ לנו במגוון רחב של מצבים לדוגמא כשעוברים לדירה חדשה ורוצים להחליף דלת חדשה וצילנדר חדש או במצבים פחות נעימים כשנתקעים מחוץ לרכב והמפתח נשאר בפנים או מחוץ לדירה.

בשלל המצבים הנתונים הזמנת מנעולן טוב היא חשובה לתחושת הביטחון שלנו ולנו בתור לקוחות חשוב שמי שאנו מזמינים יהיה מקצועי ואיכותי.

לכן במאמר שלפנינו נעסוק בהבדל בין מנעולן מומחה למנעולן צעיר.

 

כמו בכל מקצוע ניסיון הוא דבר שהכרחי ואין מה לעשות כאשר אתה רק בתחילת דרכך, הנסיון שלו ישחק תפקיד גדול ביכולותייך ובעבודתך.

 

אלו שירותים מנעולנים מציעים?

החלפת צלינדר

איבדתם את המפתחות? הצילנדר ישן ולא ננעל או נפתח כמו שצריך? אתם רוצים לחדש את הצילינדר או לשדרג את מערכת האבטחה בדירתכם? אלו בדיוק הדברים שמנעולנים מתעסקים עמם. מנעולן מתחיל לא בהכרח ידע לעבוד עם כל צילינדר במיוחד אם הוא ישן ולכן אם ברצונכם להחליף צילינדר ישן כדי ליצור קשר עם מנעולן ותיק.

 

פריצת דלתות

פריצת דלתות היא התמחות והתעסקות העיקרית אשר כל מנעולן צריך  לשלוט ולהיות בקיא בה. מדובר בהתמחות והתמקצעות הבסיסית ביותר בתחום המנעולנות. במקרים בהם יש דלתות מאסיביות או דלתות שפריצתם קשה יותר מנעולן מומחה יוכל לדעת בקלות איך לפרוץ בצורה היעילה והמהירה ביותר ללא נזקים מסביב.

 

פריצה לרכבים

לא כל רכב הוא אותו הדבר וכמו שדיברנו מקודם על נסיון גם פה נסיון משחק תפקיד. ככל שהמנעולן יהיה מנוסה וותיק יותר בתחום כך הוא ידע לפרוץ לשלל סוגי הרכבים כיום בשוק וידע לעשות זאת עם מינימום נזק לרכב. להבדיל ממנעולן מתחיל שככל הנראה לא פגש בחייו את כל סוגי הרכבים.

 

שכפול מפתחות

אומנם שכפול מפתחות אפשר לעשות בכל טמבוריה אך גם זה חלק מהשירותים שמנעולן מציע עבור אלה שרוצים לעבוד עם בעל מקצוע שמתמחה בתחום.

 

פריצת כספות

גם בתחום הכספות יש סיכוי שתשכחו את הקוד, תאבדו את המפתח וכו'. לכן כשנתקעתם מנעולן מומחה הוא הבנאדם להתקשר אליו במצב זה. חשוב שתדעו שלא כל מנעולן ידע איך לפרוץ את הכספת מבלי להרוס את המנעול לכן חשוב ששתצרו קשר עם מנעולן מומחה בתחום.

לסיכום, אין ספק שקיים הבדל משמעותי בין מנעולן מתחיל לבין מנעולן שעובד בתחום תקופה ארוכה, הניסיון שהוא צבר והרקע שלו יעזרו לאותו מנעולן לתפקד בשלל מצבים שדורשים ניסיון ולהביא לכם את העבודה המקצועית ביותר והאיכותית ביותר. אנו ממליצים על מנעולן מומחה בשם ריקו מנעולן באר שבע, במידה ואתם גרים בדרום וצריכים מנעולן הוא האיש הנכון ליצור איתו קשר.

 

מפתח לבית