הובלות מפעלים בנתניה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

צריכים להוביל מפעל בנתניה והאזור? אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו עוד היום – פיק אפ הובלות מפעלים בנתניה ובכל עיר אחרת. לשם הובלת המפעל שלכם, אנחנו נשתמש במנופים עוצמתיים, במלגזות, בצוות הובלות איכותי ועוד. בואו נדבר על זה.

בין אם אתם מחפשים אחר שירות הובלות מסוג כזה או אחר, תמיד אתם תצטרכו לוודא כי מדובר בשירות הובלות איכותי ומקצועי. כלל זה תקף פעמיים ושלוש, במיוחד כאשר מדובר בהובלות מסוג הובלת מפעלים. מאחר שהתחום הזה מאוד מורכב ועשוי להיות מלווה בכל מיני נזקים לא רצויים, אתם צריכים לדעת שאתם מסתייעים במקצוענים אמיתיים, כמו למשל פיק אפ הובלות.

 

פיק אפ הובלות: קצת רקע על חברת ההובלות הוותיקה

אנחנו מספקים את השירות של הובלות דירות והובלות משרדים כבר יותר מ-10 שנים, וכיום אתם יכולים להסתמך עלינו גם בעבור הובלות מפעלים בנתניה והאזור. אנחנו מציעים לא פחות מאשר צוות אנושי מקצועי איכותי ביותר, מלגזות חדישות, מנופים ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מובילי תחום ההובלות בישראל, ויותר חשוב מכך, להבין מדוע פיק אפ הובלות נחשבת אחת המובילות בישראל בתחום זה של הובלות גדולות, הובלות מורכבות, מפעלים ועוד. אנחנו נחשבים ביותר בתחום זה של הובלות, מאחר שאנחנו מספקים שירות מדויק ותחת לוחות הזמנים הנקבעים על ידי הלקוח ובשיתוף הלקוח.

 

הובלת מפעלים תחת לוחות זמנים קפדניים

בנקודה זו אנחנו חייבים להדגיש, בתחום ההובלות לפעמים יכולות להיות חריגות מלוחות הזמנים, וכמו כן, לפעמים גם נזקים יכולים להתרחש בזמן הובלות מורכבות כמו הובלות מפעלים בנתניה. בכל מקרה ובכל צרה שלא תבוא לא עליכם ולא עלינו, חשוב לדעת שאתם מבוטחים. כמו כן, אם ישנו צפי לעיכובים כאלו ואחרים בתהליך של ההובלה, כמובן שאתם תהיו הראשונים להתעדכן בכך.

משמע, פיק אפ הובלות מציעה ללקוחותיה הובלות מפעל בנתניה באחריות ביטוח. אם חלילה נגרם נזק למכונות בזמן ההובלה, או נזק מסוג אחר, האחריות שלכם מעוגנת בחברת הביטוח שאיתה פיק אפ הובלות עובדת.

 

פיק אפ הובלות: לקוחות מרוצים וקבועים בכל הארץ

נכון לשנת 2020, אנחנו צברנו לקוחות מרוצים בכל הארץ, ואפילו יותר חשוב מכך, אנחנו צברנו עם השנים גם לקוחות קבועים. מאחר שאנחנו מציעים את השירות של אחסנת רהיטים לטווח ארוך, יש לנו לקוחות אשר ביצעו רילוקיישן לפני שנים ועדיין מאחסנים אצלנו את היקר להם מכול – כל הציוד שלהם וכל תכולת ביתם.

ואם לקוחותינו סומכים עלינו כבר 10 שנים רצופות, אתם יכולים לסמוך עלינו שנבצע הובלת מפעלים בנתניה בצורה המדויקת ביותר והאיכותית ביותר. עבור ביצוע משימות כה מורכבות, אנחנו מעמידים לרשות צוות ההובלות שלנו את כלי העבודה החדישים ביותר והתקינים ביותר.

 

תחזוקה מקיפה וכוללת לכלי עבודתנו: הובלות כבדות ומפעלים

אנחנו תמיד מקפידים על תחזוקה נאותה ומלאה של כלי עבודתנו, בין אם מדובר בתחזוקה של מנוף הובלות מפעל, מלגזות הובלות מפעלים, עגלות שינוע, או כל כלי עבודה אחר. אם בחרתם להוביל עמנו את המפעל שלכם, אתם תזכו לשירות המקצועי ביותר שתוכלו לאתר בישראל.

אנחנו לעולם לא נרשה לעצמנו לקלקל את המוניטין שצברנו, אבל חשוב מכך, אנחנו לעולם לא ניתן לאף לקוח להיות מאוכזב מהשירות שלנו. בכל מקרה שבו לקוח אינו מגיע לסיפוקו מאחד השירותים שלנו, אנחנו מזמינים את אותו לקוח לפנות אלינו במיידי ולדווח לנו על התקלה. אנחנו מחויבים תמיד לבדוק כל פניה ופניה לעומקה. צריכים הובלת מפעל בנתניה? אנחנו זמינים לפנייתכם, בהצלחה!

 

תהליך המעבר