שגיב פלייסיגר מסביר מה ההבדל בין מדיח כלים אינטגרלי לחצי אינטגרלי?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מדיחי כלים הם מוצר חשוב ביותר, והם עשויים לחסוך מאיתנו עבודה רבה הכוללת רחיצה ושטיפה, צחצוח וניקיון לכלוכים עקשניים. בכדי לבחור את מדיח הכלים הטוב ביותר עבורכם, כדאי לזכור מה ההבדלים בין מדיח כלים אינטגרלי לבין מדיח כלים חצי אינטגרלי. האם מדיחי כלים אלו הם מדיחים שקטים.

כמו בכל מוצר או שירות בהם תבחרו בחיים, תמיד יהיו חסרונות ויתרונות המקלים ומקשים על עבודתכם. מדיח כלים חצי אינטגרלי שונה במובן אחד מהותי ממדיח כלים חצי אינטגרלי, והשוני ביניהם טמון בעצם בפאנל הפיקוד של שני מדיחי הכלים הללו. מדיח כלים חצי אינטגרלי יכלול לוח בקרה המוסתר מן העין, דבר המקנה תחושה אסתטית יותר. מאידך, מדי כלים חצי אינטגרלי יהיה בנוי עם לוח פיקוד שאינו נסתר, אלא גלוי לעין.

כוסות לפני ניקיון

מדיח כלים אינטגרלי או חצי אינטגרלי, כיצד בוחרים?

באופן כללי, הבחירה נופלת בכך שאתם מחליטים אם מעניין אתכם לראות את תוכנית העבודה של המדיח או שמא פחות. במילים אחרות, מדי כלים אינטגרלי (שלוח הפיקוד שלו מוסתר מהעין), לא יראה לכם את התקדמות הפעולה שלו בזמן שהוא מבצע הדחת כלים.

כשאתם רוכשים מדיח כלים חצי אינטגרלי, אמנם הוא יהיה פחות אסתטי, אך תוכלו לעקוב אחר תוכנית העבודה וההדחה של המדיח בזמן שהוא פועל. מדיחי כלים אינטגרליים ניתנים להתקנה בבית תוך הסתרה מלאה של המדיח והפיכתו לחלק מארונות המטבח. זאת, משום שאין לוח בקרה הנראה לעין וניתן להרכיב פאנל עץ על דלת המדיח. כשיש מדיח כלים חצי אינטגרלי בבית, לא ניתן להסוות את המדיח, היות ויש צורך להשאיר את לוח הבקרה זמין ונגיש. בין אם אתם רוכשים מדיח כלים כי נמאס לכם לשטוף כלים ידנית, או שמא אתם מעוניינים בכלל ברכישת מדיח כלים חדש, זכרו תמיד כי יש מי שמייעץ בנושאים אלו. שגיב פלייסיגר הוא טכנאי טלוויזיות מומלץ, טכנאי מדיחי כלים מכל הסוגים, טכנאי מכונות כביסה ומוצרי חשמל רבים.

תיקוני מדיח כלים במחיר מומלץ

בקרו באתר https://fixicall.co.il/קטגוריה/טכנאי-מדיח-כלים עבור מידע נוסף בכל הקשור לתיקונים של מדיחי כלים, תיקוני טלוויזיות, שלטי טלוויזיות ועוד. שגיב פלייסיגר מספק שירות תיקוני מוצרי חשמל הן עבור הסקטור הפרטי והן עבור העסקי, בצמוד למחירים הוגנים ומומלצים לתיקון מכשירי חשמל שונים. תמיד ניתן ליצור קשר עם שגיב בכדי לדון בסוג הרכישה שאתם עומדים לבצע. אם אינכם בטוחים איזה מדיח כלים מתאים לכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם טכנאי מומלץ שיסייע לכם.

זכרו תמיד כי על מדיחי כלים אינטגרליים, ניתן להרכיב לוחות פאנל עץ, מה שמוביל להשקטה של עבודת המדיח. במילים אחרות, בעקבות הסוואת לוח הבקרה, ניתן להתקין לוח עץ על דלת המדיח בכדי להשקיט את רעש הפעולה שלו.