האם קניית לייקים בפייסבוק באמת עובדת?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

לאחרונה אנו שומעים לא מעט על אפשרות של קניית לייקים ברשתות החברתיות. הדבר גורם לנו לתהות לא פעם – האם זה באמת עובד? ואיך זה הולך בכלל? כדי שנוכל לענות על כל הפרטים הללו באופן המדויק ביותר, יצאנו לבדוק את הנושא עם מי שמכירים אותו מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להבין אם קניית לייקים בפייסבוק באמת עובדת, היינו צריכים לפנות למי שמכירים את התחום מקרוב (וחשוב היה לנו לוודא שאין מדובר כאן באנשים שיש להם אינטרס כלשהו לנושא). לכן, פרסמנו סקר בפייסבוק שפנה אל מי שקנו לייקים לפייסבוק בעבר. כל אחד מהפונים נשאל האם לדעתו קנייה של לייקים באמת עובדת. פנו אלינו לא פחות מ- 129 גולשים שציינו את דעתם בנושא.

 

אז מה ממצאי הסקר? האם זה באמת עובד?

מרבית העונים על הסקר ציינו שהם ערכו קניית לייקים לפייסבוק בשנה האחרונה. לדברי 102 מתוכם, קניית הלייקים באמת עובדת. כאשר השאר, ציינו שזה לא עבד עבורם. לאחר שראינו את התוצאות פנינו אל כמה מהפונים שציינו שהקנייה עובדת וכמה שענו שהקנייה אינה עובדת. כאשר המטרה שלנו הייתה לבדוק מה גרם לקנייה המדוברת להצליח או להיכשל.

 

מסתבר שלקנות לייקים לפייסבוק בלבד זה לא מספיק

בזמן ששוחחנו עם אותם אנשים, התברר לנו שלקנות לייקים לפייסבוק בלבד זה לא מספיק. כדי שהעסק באמת יעבוד לכם, אתם צריכים גם לקנות לייקים ו\או עוקבים באינסטגרם. יכול להיות שאתם תוהים כעת איך עובד תהליך רכישת עוקבים לאינסטגרם? רגע לפני שנעבור לנושא זה אנו רוצים להעמיק בתשובה שלשמה התכנסנו. כדי שתוכלו לראות את התוצאות מקניית הלייקים בפייסבוק, אתם צריכים לבצע את הדברים הבאים:

  • לתחזק באופן קבוע את פרופיל הפייסבוק שלכם
  • לתחזק באופן קבוע את פרופיל האינסטגרם שלכם
  • לפרסם את הפרופילים שלכם בקבוצות שונות למטרת שיווק ופרסום

 

תתחזקו את הפרופיל וקניית הלייקים בפייסבוק תעבוד לכם

ברגע שתתחזקו את הפרופיל שלכם ותעלו תמונות, סרטונים, סטורי ורילס אתם תוכלו לקטוף את הפירות בסופו של דבר. שכן, קנייה של לייקים לפייסבוק בפני עצמה לא מספיקה. אנשים יראו אמנם שיש לכם הרבה ליקיים, אבל אם הדבר יקרה רק על תמונה אחת, אנשים פשוט יפסיקו לעקוב אחריכם. כדי שהקנייה תשתלם, אתם צריכים לתחזק את הפרופיל באופן יום יומי ולאפשר לעוקבים שלכם, החדשים והישנים לעקוב אחריכם לאורך זמן.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

כעת ידוע לכם שקנייה של לייקים בפייסבוק באמת עובדת למי שמתחזק את הפרופיל שלו בפייסבוק וגם באינסטגרם. כך שנותר לכם לעבוד קשה על הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות לאחר הרכישה. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע ושתהיו אושיות רשת ממש בקרוב! שיהיה לכם בהצלחה.

לייקים