מין והעיר הגדולה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

בשנים האחרונות חלה עלייה מדאיגה במספר הישראלים אשר אובחנו כחולים במחלות מין. מהן המחלות הנפוצות ומה חשוב לדעת בנושא? על כך ובהרחבה, במאמר הבא.

 

קפיצה משמעותית באחוז גילוי מחלות המין: מהן מחלות המין הנפוצות בישראל?

משרד הבריאות פרסם לאחרונה נתונים מדאיגים באשר למספר הישראלים אשר אובחנו במחלות מין. כך לדוגמא, מאות ישראלים אובחנו בשנה האחרונה בזיבה, מחלה זיהומית אשר מועברת בזמן קיום יחסי מין. כמו כן, במחלת העגבת נדבקו כ 277 בני אדם, בהשוואה לשנה שעברה אשר מספר החולים עמד על 135 בלבד. ניתן לראות עלייה במספר הנדבקים באיידס, זאת בהתאם לעלייה עולמית אשר רופאים מרתיעים כי מדובר בתופעה של ממש, וזאת בזכות תרופות ייעודיות אשר מאפשרות לחולים באיידס לחיות את חייהם במלואם, גם אם הם נשאים של הנגיף. לצערנו, גברים ונשים סבורים כי לא מדובר במחלה של ממש אלא בוירוס בו ניתן לטפל, ולכן אינם בודקים כי הפרטנר עמם הם מקיימים יחסי מין עבר בדיקות או אינם מוכנים לקיים יחסי מין עם אמצעי הגנה מלאים. יתרה מכך, ע"פ נתוני ארגון הבריאות העולמי, המצב בישראל איננו שונה מאשר במדינות אחרות בעולם, וזאת בשל העובדה כי חלה עלייה באחוז ההדבקה, כאשר רק בשנה האחרונה אובחנו בממוצע כ 400 מיליון הדבקות של זיבה, כלמידיה וסיפילס. סיפיליס הינו חיידק אשר נמצא כגורם להפלות, ולכן נשים אשר אינן מאובחנות בזמן עשויות לחוות תופעות לוואי קשות ביותר, מבלי שהן מודעות כי בגופן מקונן חיידק. משום כך, חשוב מאוד לפנות לרופא בכדי לבצע בדיקת מחלות מין.

זוג

 

גילוי מחלות מין – מדוע חשוב להיבדק מהר?

חשוב לזכור כי אבחון מוקדם של מחלות מין הינו חיוני, וזאת בשל העובדה כי במחלות מדבקות אשר עשויות להשפיע באופן ניכר על איכות החיים, ולעיתים אף להסתבך במידה והן אינן מטופלות. לכן, ישנה חשיבות לבדיקה של מחלות מין באמצעות מרפאה פרטית, לצורך אבחון מהיר. לאור העובדה כי הרפואה הציבורית איננה מצליחה להעניק את המענה הנדרש בעבור המטופלים, לעיתים  נדרש להמתין חודשיים ארוכים בעבור בדיקות מין. משום כך, אם ברצונכם לבדוק מהר כי אין לכם או לבן או בת הזוג מחלת מין, מומלץ לפנות למרכז הרפואי הפרטי המוביל בישראל – תל אביב מדיקל סנטר.

 

אבחון מחלות מין באמצעות המרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר

המרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר הינו מרכז מוביל בתחומו אשר מספק לכם שירות של בדיקות מין תקופתיות, באופן מהיר וללא צורך בהמתנה. השירות ניתן ע"י רופאים מומחים וצוות אחיות מנוסות, וזאת בכדי שתוכלו לקבל את המעטפת הטובה ביותר. לתיאום תור לצורך אבחון מחלות מין, היכנסו לאתר של המרכז הרפואי, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם לצורך תיאום תור.

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>