הסיבות שבגללן התינוק שלך לא שקט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ישנן לא מעט סיבות אשר בגינן התינוק לא שקט, כאשר הסיבה הנפוצה ביותר היא חום. המומחים של תינוק ישראלי מסבירים בדיוק מה צריך לעשות, כך שתוכלו להרגיע את התינוק ולהעניק לו את הטיפול הטוב ביותר.

התינוק לא שקט? יכול להיות שהוא סובל מחום

תינוקות רכים חשופים בתחילת חייהם ללא מעט בעיות אשר עלולות לצוץ, לעיתים גם כאשר התינוק בריא לחלוטין. למעשה, לאור המערכת החיסונית אשר נבנית עם הזמן תינוקות רבים עלולים לסבול מתופעות בריאותיות רבות, כאשר ישנה חשיבות רבה למתן תשומת לב לשינויים בהתנהגות, בעיקר כאשר התינוק חסר שקט. ע"פ המומחים של אתר תינוק ישראלי, תינוקות רבים סובלים מחום גבוהה, כאשר במידה והחום לא מטופל בזמן עלול התינוק לחוות הידרדרות במצבו. על כן, אם התינוק שלכם לא שקט מומלץ לבצע בדיקת חום לתינוק באמצעות מדי חום דיגיטליים אשר נמכרים במגוון רחב של בתי מרקחת ברחבי הארץ. בנוסף, חשוב לזכור כי השימוש במד חום באוזן ניתן רק החל מגיל שלושה חודשיים ואילך, ועל כן יש להקפיד להשתמש במד החום בהתאם להוראות הרופא. במידה ואכן מעלות החום גבוהות, יש לפנות באופן מידי לרופא המטפל, לצורך קבלת טיפול רפואי והורדה של החום בהקדם האפשרי.

תינוק מחייך

פנייה לרופא – באילו מקרים?

תינוקות אשר הם מתחת לגיל שלושה חודשיים אשר התגלה כי חום גופם עולה על 38 מעלות זקוקים לקבלת טיפול רפואי באופן מידי, בייחוד כאשר מדובר בתינוקות פגים. בנוסף, בכי בלתי פוסק של התינוק, חוסר שקט וכן חום אשר לא יורד במשך שלושה ימים מחייב פנייה לרופא, כאשר במקרים בהם מתגלים פריחה או סימנים אדומים על גופו של התינוק מחייבים גם הם פנייה דחופה. זכרו, כי אין להקל ראש וזאת לאור העובדה כי לעיתים מצבו של התינוק יכול להידרדר כתוצאה מחום גבוהה, ועל כן זכרו כי הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להשקיט את התינוק כמו גם להקל על מצבו היא באמצעות קבלת טיפול רפואי ושמירה על תוכנית טיפול קפדנית, עד להחלמתו המלאה של התינוק.

מגוון רחב דרכי טיפול לצורך הורדת חום

כאמור, חום גבוהה של תינוקות היא תופעה נפוצה מאוד אשר עלולה להתרחש בגיל גיל, גם כאשר מדובר בתינוקות אשר עוד לא מלאו להם חודש. יחד עם זאת, הרפואה המתקדמת בישראל כמו גם הרופאים המצוינים אשר מתמחים בילדים יכולים לעזור באופן מידי לצורך הורדת החום, כאשר כיום הטיפול הטוב ביותר אותו ניתן לקבל בעבור התינוק כולל טיפול תרופתי באמצעות אקמולי, נורפן, אדוויל וכן נרות. בנוסף, רופאים מומחים ממליצים להשתמש בביגוד מאורר ככל האפשר וכן אמבטיות פושרות אשר יכולות להועיל מאוד בהורדת החום של התינוק, וכן שתייה מרובה לצורך מניעת התייבשות.