ייעוץ שינה לתינוקות: אלו הם השלבים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

תהליך שינה חייב להתבצע תוך ביצוע מספר שלבים חשובים, ואנחנו כאן עם כל הפרטים.

שלבים בעבור ייעוץ שינה לתינוקות – באמצעות הבית למקצועות ההורות

ייעוץ שינה מאפשר להורים הטריים לקבל כלים חשובים בכדי להרדים את התינוק. כיום, השיטה הטובה ביותר היא באמצעות למידה של שיטת "לילה טוב" אשר אותה הגתה גנית פרג, מומחית להדרכת הורים וייעוץ שינה. למעשה, מדובר בשיטה אשר נחשבת לחדשנית ביותר כיום ומותאמת בדיוק לקהל הישראלי, ואשר מורכבת ממספר שלבים עיקריים:

אבא ותינוק

  • תהליך התקשרות עם יועצת שינה מוסמכת אשר תומכת באופן יום יומי בהורים, וזאת על מנת לתת מענה מדויק לצרכים כמו גם לקצב ההתקדמות של התינוק, לאורך התהליך.
  • היענות מידית של ההורים לבכי של התינוק, וזאת על מנת להרגיע אותו תוך כדי הבכי עד להרדמה מלאה.
  • הורדה הדרגתית של התלות של התינוק באופן הדרגתי
  • העלאת הביטחון והאמון של ההורים בזמן התהליך, וזאת על מנת להשלים אותו על הצד הטוב ביותר.

כל שלב אותו ציינו לעיל מחייב עבודה עם יועצת שינה מוסמכת, כאשר כיום ניתן לעבור את התהליך באופן איכותי ובליווי אישי באמצעות הבית למקצועות ההורות, אשר נחשב כיום למרכז המוביל בישראל בהנהגתה של גנית פרג. במהלך השנים ליווה הבית מאות הורים אשר התייאשו והרימו ידיים, אולם באמצעות ביצוע השלבים כפי שציינו וכן מעטפת אישית, ניתן להבטיח כי גם אתם תוכלו לקבל ייעוץ שינה לתינוקות אשר ירדים את התינוק שלכם החל מגיל לידה, ובכך תוכלו לזכות לשעות שינה יקרות ואילו התינוק לשעות שינה אשר יועילו להתפתחות התקינה. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר דרך האתר הרשמי בכתובת https://ganit-prag.com, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

הקניית הרגלי שינה לתינוקות – החל מגיל לידה

כאמור, תהליך של הרדמת התינוק עלול לגרום למתחים ולעוגמת נפש רבה, זאת כתוצאה מכך שהתינוק נרדם למספר דקות ספורות אולם קם בשנית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הקנייה של הרגלי שינה נכונים ע"י הדרכה כמו גם ייעוץ שינה, יכולה לאפשר לכם שקט נפשי ותהליך למידה של שינה באופן איכותי ביותר, גם במידה ואנו נדרשים להקנות את ההרגלים הללו לצורך תהליך של  להרדים תינוק בן חודש. על כן, מדובר בדרך הטובה ביותר בה נוכל להבטיח כי התינוק יקבל את הנחיות השינה הטובות ביותר, ובכך יירדם למשך לילה שלם או במהלך היום, בשעות קבועות. ע"פ מומחים בתחום, ישנן מספר טכניקות מרכזיות אשר מאפשרות להרדים את התינוק החל מגיל לידה, ומידע נוסף לגבי טיפים חשובים בתחום ניתן לקרוא באמצעות הפורטל איך עושים? אשר מאפשר לקבל את כל הטיפים החשובים ביותר כמו גם שלבים לצורך הקנייה של הרגלי שינה נכונים בעבור תינוקות. לפירוט המלא – https://www.d-arena.co.il.