עו"ד שיתאים לטיפול בתיק של תקיפות מיניות – איך בוחרים אחד כזה?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

השוואה בין סוגים שונים של שירותי עריכת דין יכולים לעזור לבחור טיפול משפטי מקצועי ומקיף.

עם זאת, צריך להתייחס בנפרד למקרה הרגיש של תקיפה מינית ולהביא בחשבון את התכונות שלו גם כאשר בוחרים עורך דין מקצועי

בחירת עורך דין מתחילה בדרך כלל בהשוואה בין שירותים משפטיים על פי כמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים. בין היתר, מתייחסים למשל לפרמטרים כמו זמינות של עורך דין מסוים לעומת עורך דין אחר, מספר המלצות שיש עליו, המחיר לשעת התייעצות או שכר הטרחה לטיפול בכל התיק וכן הלאה.

הטעות הנפוצה היא להתעלם מההבדל בין סוגים שונים של שירותים משפטיים לפי התיק שבו מתבקש עורך הדין לטפל. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו כדאי לבחור עורך דין שמתמחה בדיני גירושין ומשפחה לבין האופן שבו כדאי לבחור עורך דין תעבורה. מכאן והלאה, אפשר גם להבין את החשיבות והייחודיות של בחירת עורך דין לטיפול בתיק של תקיפות מיניות.

 

כך בוחרים עורך דין מתאים

עורך דין לטיפול בתיק של תקיפות מיניות צריך קודם כל להתמחות בזה. אם עורך הדין לא מתמחה בתקיפות מיניות, יהיה קשה להתנהל מולו.

יתרה על כך, קל יותר להתייעץ עם עורך דין מנוסה מאשר עם כזה שעדיין לא צבר וותק בתחום שבו הוא מטפל – בעיקר אם מדובר על הנושא הרגיש של תקיפות מיניות. החשיבות של ניסיון בטיפול בתיקים של תקיפות מיניות

הניסיון הוא פקטור משמעותי בעת טיפול משפטי בתיקים שונים של תקיפות מיניות. למרות שמדובר על תחום מאוד רגיש, ניסיון של עורך דין עוזר להתמקד בנושאים הרלוונטיים ולסנן החוצה רעשים שעלולים להפריע.

התייעצות עם עורך דין דורון ויינרייך מאפשרת לרכז את כל השאלות הרלוונטיות תחת קורת גג אחת. בגלל שמדובר בעורך דין שהוא גם מנוסה, גם מומלץ וגם מקצועי, יש מאחוריו רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. אפילו אם לא מכירים אישית חברים ובני משפחה שכבר השתמשו בשירות שלו כעורך דין והיו מרוצים, ניתן לפנות אליו ישירות ולקבל מידע על לקוחות קודמים שמוכנים להזדהות ולספר פרטים על החוויה שלהם.

 

הכי חשוב: עורך דין מתאים גם מקצועית וגם אישית

בסופו של דבר, הכי חשוב לבחור עורך דין שיודע לטפל בתיק של תקיפה מינית באופן מקצועי – אבל גם אמין ובעיקר כנה. בניגוד לסוגים אחרים של תיקים פליליים, תקיפה מינית היא אירוע בעל השלכות רחבות מאוד.

יתרה על כך, רוב התיקים של התקיפה המינית מונחים על שולחנו של עורך הדין רק לאחר שנים רבות של תחושת מבוכה, ביישנות והסתרה. אז אם רוצים לבחור עורך דין מקצועי, צריך לוודא שהוא מתאים גם ברמה האישית ולא רק ברמה הטכנית.

 

מאזניים