התהפכת עם האופנוע בזמן עבודה כשליח? מגיע לך פיצויים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

שליחים רבים אינם מודעים לזכותם לדרוש פיצויים בעקבות תאונה אשר התרחשה בזמן העבודה. להלן כל הפרטים.

שליח? נפצעת? דע זכויותייך

ברחבי ישראלים פועלים אלפי שליחים אשר מעבירים חבילות ומשלוחים ממקום למקום. מדובר במקצוע מסוכן, אשר חושף את השליח ללא מעט פגיעות כתוצאה משהות ארוכה על הכביש, אשר כידוע הוא מסוכן מאוד במדינת ישראל. לצערנו, שליחים רבים אינם מודעים לעובדה כי הם זכאים לתנאים סוציאליים ולזכויות, כמו גם יכולת לתבוע תביעת נזיקין את המעסיק כמו גם חברת הביטוח, וזאת לאור תאונת דרכים אשר התרחשה בזמן העבודה. למעשה, כפי שמסביר עו"ד בארי מיסקביץ', מומחה בדיני נזיקין שליחים צריכים להכיר את הזכויות שלהם כמו גם לדרוש מהמעסיק פוליסת ביטוח מתאימה, כאשר לצערנו ישנן לא מעט חברות אשר מנסות להעסיק את השליחים כפרילנסרים, וכתוצאה מכך חשוף השליח להתמודדות לבדו מול ביטוח לאומי וכמו גם חברות הביטוח. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במידה והשליח מעוניין לתבוע את החברה בה הוא מועסק, הוא אכן יכול לעשות זאת, וזאת לאור תקדימים בבית המשפט בו נקבע כי מי שנותן בידי עובד (קרי השליח) כלי רכב מסוכן כמו אופנוע, מודע לכך שהוא עלול להיפגע ועל כן לוקח על עצמו את הסיכון שבו הרכב יהיה מעורב בתאונה.

רכב ואופנוע

חשיבות קבלת ייעוץ משפטי בעת תאונה על אופנוע

כאמור, שליחים רבים אינם מודעים למלוא זכיותיהם אל מול המעסיק, ועל כן רבים נותרים עם בלבול ועוגמת נפש לאחר שהתרחשה תאונה. חשוב לזכור כי לאור תקדימי עבר, ניתן לתבוע תביעת נזיקין בבית המשפט לתביעות קטנות או בהליך אזרחי את המעסיק כמו גם את הביטוח הלאומי, וזאת על מנת לקבל גובה פיצוי גבוהה אשר מגיע להם. לכן, הדבר החשוב ביותר שיש לבצע לאחר שהתרחשה תאונה היא להיוועץ עם  עו"ד לתביעות נזיקין, וזאת על מנת ללמוד על הזכויות המגיעות, כמו גם בכדי להתחיל בהליך משפטי סבוך ומורכב אשר כולל איסוף ראיות, קבלת חו"ד רפואיות כמו גם התקשרות מול המעסיק, ביטוח לאומי וחברת הביטוח וגורמים נוספים.

עו"ד בארי מיסקביץ' – דיני נזיקין

כאמור, שליחים אשר עברו תאונת דרכים עם האופנוע או הקטנוע זכאים למתן פיצוי, אשר יכול להגיע גם לאלפי שקלים. על מנת להתחיל בתהליך ולקבל פיצוי הולם אשר משקף את הסבל והמצב הבריאותי, יש לפנות באופן מיידי לעו"ד בארי מיסקביץ' אשר מתמחה בדיני נזיקין ואשר יעניק ליווי משפטי מלא אשר כולל איסוף חומרי תביעה והגשה של התביעה בבית המשפט, אל מול הגורמים הרלוונטיים. ברבות השנים ליווה עו"ד מיסקביץ' מאות שליחים אשר נקלעו לתאונות דרכים, וזכו לפיצוי בגובה אלפי שקלים. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.yml-law.co.il או במספר 073-3744462.