ממה להיזהר בחברת הובלה?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אחד הנושאים החשובים שיש לטפל בהם לפני מעבר דירה, הוא הזמנת חברת הובלות שתתאים לצרכים ולרצונות שלכם. בימינו יש היצע לא קטן של חברות שמציעות שירותי הובלה, ולא פשוט לבחור את החברה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. ממה אתם צריכים להיזהר כשאתם בוחרים חברת הובלה, ואיך תוכלו להתגונן מפני זה?

 

חברה לא אמינה

בין כל חברות ההובלה שקיימות, ייתכן והחברה שנראית לכם המתאימה ביותר היא בעצם חברה לא אמינה או לא מספיק מקצועית. חוסר האמינות יכול לבוא לידי ביטוי באיכות ירודה של ההובלה עצמה, במחיר גבוה מהרגיל (תוך ניצול העובדה שהלקוחות לרוב לא מודעים לכך שהמחיר גבוה מהמקובל) או בשירות לקוחות בעייתי.

 

מה ניתן לעשות נגד זה?

על מנת לדעת מבעוד מועד באיזו חברה כדאי לבחור, תוכלו לבצע סקר שוק קצר באינטרנט. הסינון הראשוני שתעסקו יהיה על בסיס היצע החברות שפועלות באזור המגורים שלכם, ולאחר מכן תוכלו לסנן על פי פרמטרים נוספים שחשובים לכם (מחיר, שירותים נלווים ועוד).

לאחר שמצאתם חברה שנראית לכם טובה, תוכלו לחפש המלצות וחוות דעת אודותיה ברחבי האינטרנט. ישנן קבוצות ייעודיות לשם כך, בעיקר ברשתות החברתיות השונות, בו לקוחות ממליצים על נותני שירות שבהם הם נעזרו. במידה ואתם רוצים המלצה אישית יותר, תוכלו להתעניין אצל חברים ובני משפחה, שאתם יודעים שעברו דירה לאחרונה.

 

נזקים לחפצים שלכם

אחת התקלות הנפוצות ביותר בעת הובלה, היא גרימת נזק לחפצים ולרכוש שלכם (בעיקר לחפצים השבירים). נזק שכזה עלול להיגרם גם כאשר חברת ההובלות היא מקצועית ומיומנת – אך כמובן שהסיכוי לכך פוחת ככל שהחברה יותר מקצועית ומנוסה.

 

מה ניתן לעשות נגד זה?

על מנת לא להיפגע כלכלית מנזקים לרכוש שלכם, תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח שנועדה לבטח בדיוק מפני מצבים כאלו. חברות הביטוח מציעות פוליסה מיוחדת להובלה – תוכלו לבטח את כל החפצים שלכם או רק חפצים נבחרים, או לבחור באופציה של ביטוח רק עבור רגעי ההעמסה והפריקה (שהם על פי רוב הרגעים בהם מתרחשים מרבית הנזקים).

 

החברה לא מציעה שירותים שאתם צריכים

גרים בקומה גבוהה וצריכים שירותי מנוף? סובלים מכאבי גב ומעוניינים שחברת ההובלה תארוז ותפרוק את תכולת הבית שלכם? חשוב מאוד לבדוק שהחברה שבחרתם מציעה שירותים נלווים, מעבר להובלה עצמה.

 

מה ניתן לעשות נגד זה?

תוכלו לבחור את החברה בין היתר על סמך השירותים שהיא מציעה. אם אתם זקוקים לשירותי מנוף, לשירותי פריקה ואריזה, לשירותי השכרת משאית על מנת לבצע הובלה בצורה עצמאית או לשירותי אחסנה לזמן ארוך לחפצים שלכם – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של חברת פיק אפ, בכתובת https://sopick.co.il. חברת פיק אפ מציעה את כל השירותים האלו, ותבצע עבורכם את ההובלה בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר שתוכלו למצוא!

 

חברת הובלה