מה הופך קוסם לקוסם טוב?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

האם אתה אמן מיומן? אם כן, מזל טוב! אתה קוסם טוב. אבל אם לא, אז אולי כדאי לך לבדוק איך לשפר את האקט שלך או להחליף קריירה. אתה מבין, להיות קוסם טוב דורש יותר מסתם קסמים יעילים – זה דורש מיומנות, ריכוז והבנה של איך חומרים עובדים. זה דורש מסירות, תרגול ועבודה קשה.

וכן, זה גם דורש קצת כישרון. קוסם לא בהכרח טוב בקליפת ידיים או בטריקים אחרים – אם כי גם אלו פעילויות מהנות! קוסם צריך להבין את החוקים המאגיים השולטים בחפצים כדי להחיות אותם. הם צריכים להיות מסוגלים לשלוט במשתנים המשפיעים על איך משהו זז ומה הוא עושה.

לא מספיק לדעת איך הדברים עובדים; אתה צריך לדעת למה הם עובדים ככה ולהיות מסוגלים לתמרן את המשתנים עד שהם עושים מה שאתה רוצה שהם יעשו. קוסמים טובים חייבים להבין את האומנות שלהם מבפנים ולהבין איך דברים עובדים כדי שיוכלו להביא אותם לחיים בכל עת שאפשר!

 

אבל מה הופך קוסם לקוסם גדול?

קוסם גדול הוא אחד שיכול לעשות הכל. כמו יאגו הקוסם. במילים אחרות, קוסמים טובים אינם טובים רק בטריקים קלפים או בהתחכמות – הם יכולים לעשות קסמים בכל דבר. הם יכולים להחיות כל חפץ ולגרום לו לעשות דברים שבדרך כלל הוא לא היה עושה בעצמו.

הם יכולים לגרום לחפצים פשוטים כמו גפרורים או גפרורים עם להבה לעשות דברים מורכבים כמו להדליק שריפות או להתחיל פיצוצים! הם יכולים לגרום לדלתות מתכת להיפתח ולסגור בעצמם! זה לא קל ודורש מיומנות מדהימה, ריכוז והבנה של איך חומרים עובדים.

 

למד תחילה את היסודות

ללמוד לעשות קסמים דורש תרגול. הרבה מזה. ולא רק מול המראה. גם בחיים האמיתיים, אתה הולך לעשות טריקים עבור הרבה אנשים. אז, הצעד הראשון הוא ללמוד איך לעשות דברים פשוטים כמו שצריך. זה אומר ללמוד איך: – להחזיק קלף ישר – להחזיק מטבע ישר – לנער צנצנת – לפתוח בקבוק – להפוך מטבע – לשים כסף בכיס – להפוך דף – להתכופף – לעשות את כל הדברים האלה כמו שצריך בפעם הראשונה ותבחין בהבדל. לאחר מכן, אתה יכול לנסות טריקים קשים יותר כמו אלה בקצב איטי יותר.

 

אל תפחד להיכשל!

חשוב לזכור שלא משנה כמה אתה טוב, תמיד יהיו מצבים שבהם הדברים לא יתנהלו כמתוכנן. אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, אתה עלול להתבלבל בזמן ההופעה. יכול להיות שאתה ממהר, לא ברור בפרטים, או פשוט לא מנוסה במיוחד. היו מוכנים לכישלון. קסם לא מתאים לכולם. אם אתה לא מעוניין או טוב בלקיחת סיכונים, ייתכן שזו לא הקריירה המתאימה לך. אבל אם אתה בכיוון הנכון, אז אתה בהחלט צריך לשקול לנסות!

 

סיכום

קוסם גדול הוא אחד שיכול לעשות הכל. במילים אחרות, קוסמים טובים אינם טובים רק בטריקים קלפים או בהתחכמות – הם יכולים לעשות קסמים בכל דבר. הם יכולים להחיות כל חפץ ולגרום לו לעשות דברים שבדרך כלל הוא לא היה עושה בעצמו. הם יכולים לגרום לחפצים פשוטים כמו גפרורים או גפרורים עם להבה לעשות דברים מורכבים כמו להדליק שריפות או להתחיל פיצוצים! הם יכולים לגרום לדלתות מתכת להיפתח ולסגור בעצמם! זה לא קל ודורש מיומנות מדהימה, ריכוז והבנה של איך חומרים עובדים. קוסם טוב לא רק עושה טריקים; הם עושים טריקים הלוכדים את דמיונו של הקהל ומחזיקים אותו שם.

קוֹסֵם