מכללות מומלצות בישראל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מבחר המכללות בישראל היא רשימה שלא נגמרת, כל מוסד אקדמי מציע לך את התנאים הטובים ביותר, המורים הטובים ביותר ומקצועיות ברמה גבוהה ללא פשרות – אז איך ניתן לבחור? סידרנו לכם, לפי קטגוריות, את המקצועות הכי טובים בכל מכללה עפ"י סקר דעת קהל של הסטודנטים. תיהנו ובהצלחה!

בריאות, ניהול, כלכלה ומדעי ההתנהגות

ברוכים הבאים למכללה האקדמית תל אביב-יפו בה ניתן ללמוד, בשכר אוניברסיטאי, במכללה חדשנית במרכז תל אביב. מדובר על סביבה אינטימית בכיתות קטנות ומתן יחס אישי. הלימודים לרוב מצטמצמים לכמה ימים בודדים במהלך השבוע כך שאפשר (ורצוי) לשלב עבודה/מלגה שתעזור לכם לכלכל את עצמכם בזמן התואר או לממן את התואר עצמו. בגלל שהלימודים הללו הם לא לימודים אינטנסיביים ויומיומיים, לרוב מי שיכול לשלב לימודים אלה הם סביבה מבוגרת יותר של 28 פלוס, יש לקחת זאת בחשבון בפן החברתי.

עיצוב גרפי

ברוכים הבאים לעיצוב גרפי לימודים במכללת סולו. אם תמיד חשבתם לעבוד בתחום העיצוב הגראפי, עם התוכנות הדיגיטאליות הכי מתקדמות בשוק במוסד שניתן לשלב עימו עבודה במשרה מלאה ושניתן ללמוד בשעות שנוחות לך, מכל מקום שאתה רוצה, בין אם זה הבית או המשרד, בצורה שהיא מקוונת – מצאתם את מקום הלימודים האידאלי עבורכם. לא רק שמכללת סולו מתמחה בשלל מקצועות הגרפיקה, עם זיקה לעולם ההייטק, קיימים גם המון קורסים שונים מהעולם החזותי כמו תקשורת חזותית, או מתחום הטכנולוגיה כמו עיצוב אפליקציות ואפילו לכיוון הפוטושופ המאוד פופולארי שיש לו המון ביקוש בעולם התעסוקתי. אז אם חשבתם לרגע ללמוד עיצוב במקום שמכיל בתוכו מגוון קורסים מתחומים שונים מהעולם הזה – זהו המקום בשבילכם.

מכללות מומלצות בישראל

משפט ועסקים

המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן הוא כבר מזמן לא ג'ינגל קליט ברדיו אלא מכללה שמכילה בתוכה קורסים שונים בתחומי המשפט, העסקים והחשבונאות בשילוב התמחויות שונות בשוק העבודה האידאלי לסטודנטים המחפשים זיקה לעולם התעסוקתי תוך כדי הלימודים. מדובר על מכללה שנותנת יחס אישי לכל תלמיד, עם תמיכה מירבית ותחושה ביתית ומשפחתית. לאלו שצריכים את החיזוק האולטימטיבי לקראת בחינות, מכללה זו מציעה תרגולים רבים לפי כל בחינה בליווי מטלות במהלך השנה שמהווים סוג של הכנה ותרגול בסיסי נוסף לקראת הבחינות.

המכללה האקדמית לישראל

אם חשבתם אי פעם להתמקצע וללמוד את תחומי הבריאות והניהול, הנה לכם אופציה נהדרת המשלבת לימודים שונים מהעולם הזה כמו לימודי סיעוד, לימודי ניהול ומשאבי אנוש, לימודי ניהול מערכות בריאות ולימודי ניהול מערכות מידע. אחד היתרונות הבולטים הוא שרוב המרצים הם מתחום הבריאות, משמע אחיות ורופאים, שמעבירים לכם את החומר, בליווי טיפים שונים, מניסיונם וחוותיהם האישיות. המכללה שמה דגש על הקשר בין תחומי הלימוד לעבודה הפרקטית במשק אך כאן קשה יותר לשלב עבודה במשרה מלאה.