קניית כסאות בר בתל אביב – מה כדאי לדעת?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

רכישה של כיסאות בר היא רכישה משמעותית אותה יש לבצע רק בדיוק התאמה מדויקת. כיצד מבצעים רכישה של בר בתל אביב באופן הטוב ביותר? כל הפרטים שאותם כדאי לדעת רגע לפני הרכישה, במדריך הבא.

 

קניית כסאות בר בתל אביב – רגע לפני הרכישה, מה כדאי לדעת?

קניית כסאות בר בתל אביב נחשבת לאחת הקניות הנפוצות בענף הריהוט,וזאת בשל העובדה כי מדובר ברהיט אותו רוכשים גם ברים מובילים ברחבי העיר כמו גם אנשים פרטיים אשר במטבח הביתי או במשרד ממוקם אי. על מנת לבצע התאמה מדויקת של כסאות הבר, חשוב מאוד לבדוק ראשית כל את גובה הבר או האי, וזאת בכדי לבצע התאמה מדויקת של גובה הכיסא לבר או לאי עצמו. המרווח המדויק בין כיסא הבר לבר/אי צריך להיות כ 25 ס"מ, לגובה סטנדרטי. כסאות בר בגובה של 60-70 ס"מ יתאימו בעבור בר/אי בגובה של 90 ס"מ, ואילו ברים בגובה של מטר ומעלה מומלץ לבצע רכישה של כיסא בגובה 75-80 ס"מ. עם זאת, במידה ואתם רוכשים את הכיסאות בעבור בר פעיל, יש לקחת בחשבון כי אנשים גבוהים במיוחד יתקשו לשבת באופן נוח, ולכן יש להתייעץ עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, זאת בכדי לבצע התאמה מדויקת בעבור הצרכים  – בין אם מדובר בבתים פרטיים, משרדים או ברים.  בנוסף, כדאי לדעת לפני הרכישה כי כמות כיסאות הבר אותם תצטרכו לרכוש הן בהתאם לרוחב הבר, ולכן מומלץ לשמור על מרחב בין כל כיסא בכדי לאפשר לכל אחד לשבת בנוחות, ולא בצפיפות. בברים  בעיר או מחוצה מומלץ לרכוש בין 10-17 כיסאות (תלוי ברוחב הבר) ואילו במידה ומדובר בבר סטנדרטי בבית או במשרד מומלץ לשמור על מרחק סביר של  65-75 ס"מ, וזאת בכדי לספק מרחב ונוחות לכל המסובים לבר. על מנת לבצע התאמה מדויקת של כסאות בר, אנו מזמינים אתכם לפנות לחנות מקצועית אשר מתמחה בנושא ואשר תדע לספק לכם כסאות בר בהתאמה אישית – united seats.

בר וכיסאות

 

United seats – כסאות בר ברמה הגבוהה ביותר

חנות united seats הינה חנות מובילה בתחומה אשר מספקת ריהוט איכותי למגוון ברים, מסעדות ומשרדים ברחבי הארץ, כמו גם בעבור לקוחות פרטיים. מאז הוקמה, מספקת החנות שירות מקצועי ומהימן אשר מבוסס על שנים של ניסיון, כמו גם חתירה מתמדת לשיפור השירות והענקת חווית שירות נעימה וכיפית במיוחד. באמצעות נציגי החנות תוכלו לבחור את כיסאות הבר הטובים ביותר בעבורכם, במסגרת הצעת מחיר מצוינת ועם אחראיות מלאה בגין הריהוט. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה, היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ונציג ישוב תוך זמן קצר, וזאת בכדי שתוכלו להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים של החנות המובילה בענף.