מתנפחים להשכרה בזמן הסגר: יותר טוב מבייביסיטר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

תקופת הקורונה עדיין כאן, וכולנו נאלצים למצוא כל מיני סוגי תעסוקה לילדים. אנחנו רוצים להכיר לכם את הבייביסיטר הכי טוב שתקופת הסגר – מתנפח להשכרה. אם אתם מעדיפים מתקנים מתנפחים לרכישה, זה גם אפשרי, העיקר שהילדים יהיו מבסוטים ואתם תהנו משקט תעשייתי.

מתנפחים להשכרה בזמן הסגר זה אחד הרעיונות הכי מבריקים שתוכלו לחשוב עליהם, במיוחד אם במהלך הסגר אתם צריכים לעבוד מהבית. גם אם אתם בחל"ת, עדיין יהיה כדאי לדאוג לתעסוקה עבור הילדים. אם כך, אנחנו רוצים שתכירו את המושג הלוהט ביותר בימינו – מתקנים מתנפחים להשכרה ולרכישה בחברת מאסטר סייל. את חברת מאסטר סייל תוכלו למצוא בכתובת https://master-sale.co.il ולהנות אפילו מייעוץ חינמי. צריכים בייביסטר לימי הסגר? בואו נדבר על זה, מה חשוב לדעת על מתקנים מתנפחים לרכישה ולהשכרה?

 

כל מה שחשוב לדעת על מתקנים מתנפחים: הבייביסיטר בתקופת הקורונה

קודם כל והכי חשוב, בואו נדבר על נושאי בטיחות. מתקנים מתנפחים חייבים להיות תקינים, אחרת יהיה מדובר בסכנה. מתקנים מתנפחים להשכרה ורכישה חייבים להיות מנופחים ברמת הניפוח הנדרשת, מה שמאפשר לילדים לקפץ במלוא ההנאה והבטיחות.

כמובן, לאחר שתסיימו להשתמש במתנפחים, אתם תוכלו לאחסן אותם בכל חדר בבית ובכל ארון. זאת, מכיוון שהם הופכים לקטנים ביותר כאשר משחררים מהם את האוויר. עוד אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, גם את הנושא של שימוש חוזר.

 

אטרקציה חוזרת ורב שימושית

לא מדובר באטרקציה חד פעמית, אלא באטרקציה שיכולה לשמש אתכם במשך זמן רב. ואם כבר מדברים על אטרקציות, מדברים על זמן איכות משותף יחדיו. המתקנים המתנפחים יאפשרו לכם לבלות זמן איכות עם ילדיכם, משהו שכולנו יכולים להניב ממנו רק יתרונות וחוזקות.

אתם ככה עובדים במהלך כל השבוע, אולי בכלל מודאגים מנושא החל"ת. אם ככה, לפחות תנו לילדים את התחושה שעדיין זה בסדר לכייף ועדיין רצוי להנות מהחיים האלו. גם אם קורונה בחוץ ודברים נראים קודרים, חשוב לזכור שהילדים שלכם צריכים את תחושת הביטחון הנדרשת להם בגילאים האלו. הכי חשוב, שהם יידעו שגם בתקופות של חוסר ביטחון כללי וחוסר וודאות, אתם תהיו שם בכדי להפיג לחצים מהחיים שלהם ולתת להם להתפנק על אטרקציה מבורכת. אגב, היא גם מעודדת פעילות גופנית.

 

פעילות גופנית בתוך הבית עם מתקנים מתנפחים

ועוד משהו אחרון שכדאי לזכור, כל הנושא של פעילות גופנית. מתקנים מתנפחים מהווים אופציה מעולה עבור פעילות גופנית בתוך הבית, בחצר או במרפסת. כמובן, במרפסת חשוב להיזהר כשאתם ממקמים מתקן מתנפח.

אין צורך בכלל לציין עד כמה יהיה מסוכן למקם מתנפחים במקומות שבהם ניתן ליפול מקומות גבוהות. זה כולל גם גגות. אם אתם מעוניינים למקם מתקנים מתנפחים במרפסות או בגגות, עשו זאת בחכמה ובזהירות.

 

מתנפחים