כל מה שצריך לדעת על מחיצות זכוכית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

עיצובי זכוכית הם מאוד פופולאריים בימינו, ולצד ההתפתחות שחלה בענף הזגגות – אנו יכולים לראות בתים רבים שעושים בהם שימוש רב. הזכוכית מעניקה לביתנו מראה אלגנטי, ויחד עם זאת היא קלה יחסית לתחזוקה. מחיצות זכוכית הן בין העיצובים העיקריים הקיימים בשוק, ואנו יכולים למצוא אותם בבתים פרטיים, משרדים ומוסדות נוספים. מה עלינו לדעת לגבי מחיצות זכוכית?

 

שימושים למחיצות זכוכית

באתר זגגות השרון, ניתן לראות את מגוון התפקידים שבהם משמשות אותנו מחיצות זכוכית. מהם השימושים העיקריים של מחיצות הזכוכית?

 

מחיצות זכוכית במשרדים

יותר ויותר משרדים עוברים לעצב את דלתות המשרד שלהם, ולעתים אף את קירותיו החיצוניים והפנימיים – בעיצובי זכוכית. אין משהו שמשתווה למראה הנקי והאלגנטי שהזכוכית מעניקה, ויחד עם זאת, היא טומנת בחובה שימושיות רבה בכל הנוגע למשרדים:

 

דלת המשרד הראשית

עיצוב דלת המשרד הראשית בזכוכית, מאפשר לפקידת הקבלה לראות מי מגיע, וחוסך צלצולים בפעמון, המתנה ואי נעימות. כמו כן, ניתן להדפיס על דלת הזכוכית את לוגו החברה או התאגיד, מה שמעניק מראה יוקרתי למשרד.

 

חדרי ישיבות

עיצוב חדרי ישיבות עם מחיצות זכוכית, מאפשר לנו לראות אם החדר תפוס, ועוזר לנו בעת שאנו מחפשים עמית לעבודה. חלק מהמשרדים בוחרים לעצב את מחיצות הזכוכית כשהן עכורות בחלקן, וזה מאפשר פרטיות מסוימת בזמן פגישות.

 

מחיצות טואלטיקה

מחיצות זכוכית משמשות בחדרי שירותים ומלתחות, ולרוב הן יגיעו בעיצוב "מעושן" או עם הדפס המאפשר פרטיות מסוימת. מחיצות שכאלה משמשות פעמים רבות במוסדות ציבוריים כמו בריכות שחייה, חדרי כושר ועוד, והן מאפשרות לנו לדעת איזה תא פנוי מבלי לפגוע בפרטיות של המשתמשים האחרים.

 

מסעדות

מסעדות רבות משתמשות במחיצות זכוכית, כיוון שהן מאפשרות פרטיות ושקט ללקוחות, ויחד עם זאת מאפשרות את תחושת החברה ואת השגחת המלצרים.

 

חדרי עישון

החוק אוסר על עישון במקומות ציבוריים, ולכן הומצאו חדרי העישון – המאפשרים לאנשים לעשן מבלי להפריע לסובבים אותם. חדרי עישון מעוצבים באמצעות מחיצות זכוכית, ומונעים תחושה של "צינוק" עבור האנשים המעשנים.

 

יתרונות מחיצות זכוכית

עיצובי זכוכית בכלל, ומחיצות זכוכית בפרט – טומנים בחובם מספר יתרונות משמעותיים, שהופכים אותם לכה פופולאריים:

 

תחזוקה פשוטה

מאוד פשוט לנקות את מחיצות הזכוכית, ומספיק להשתמש במטלית רטובה או חומר כחול לניקוי חלונות. אופציה נוספת ויעילה, היא שימוש בציפוי ננו שיוצר שכבת מגן על גבי הזכוכית.

 

שקיפות

השקיפות המאפיינת את הזכוכית, מאפשרת לנו ליצור עיצובים חברתיים יותר, אינה חוסמת את קו הראייה ומעניקה תחושה של מרחב פתוח.

 

דקורטיביות

הצבעים הרעננים, הברק והמראה האלגנטי שמעניקים לנו עיצובי הזכוכית, הם כאלו שלא ניתן לקבל באמצעות חומרים אחרים.

 

עמידות ובטיחות

טכניקות ייצור הזכוכית התפתחו בשנים האחרונות, ומאפשרות מחיצות זכוכית מחוסמת, שהיא עמידה ובטיחותית במיוחד.

אישה עובדת