כל הדרכים שבהן ניתן להגיע לנתב"ג מהוד השרון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

אתם גרים באזור הוד השרון ורוצים להגיע לנתב"ג? מחפשים את הדרך הכי טובה ונוחה לעשות זאת? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי כל מה שקשור להגעה לשדה התעופה תמיד הופך לנושא שיחה מעניין.

לקחת את הרכב הפרטי

אין ספק שאחת מהאפשרויות שהרבה אנשים בוחרים בהן, במיוחד הישראלים, היא לקחת את הרכב הפרטי ולנסוע בצורה כזאת לנתב"ג. עם זאת, ולמרות שלכאורה הרכב הפרטי נותן לנו חופש פעולה, לא תמיד זה באמת נוח. לא אחת קורה שהטיסה לפנות בוקר, מה שאומר שאת הנהיגה עצמה תעשו בשעות הקטנות של הלילה, אחרי שלא ישנתם בכלל. לכן מבחינת האנרגיה שזה דורש זה לא יכול להתאים לכל אחד מאתנו. בנוסף לכך, אם אתם מגיעים עם הרכב הפרטי לנתב"ג אתם צריכים כמובן להשאיר אותו שם, והאמת היא, שזה יקר. אומנם יש חניונים מסודרים ונוחים לשימוש, אך בפועל כל יום חניה כזה יעלה לכם הרבה, מה שיהפוך את הטיול שלכם בחו"ל להרבה יותר יקר.

לקחת מונית

האפשרות השנייה שלא פעם אנשים לוקחים בחשבון, היא להזמין מוניות לנתב"ג והאמת היא, שאתם תראו שזו חוויה נהדרת. אומנם זה נכון שזה תלוי לאיזה שירות מוניות אתם מתקשרים, אך באופן כללי ניתן לראות שבדרך הזאת אתם יכולים ליהנות ממספר יתרונות בולטים. ראשית, אתם לא צריכים לנהוג בעצמכם בשעות הקטנות של הלילה או בפקקים אינסופיים. שנית, אתם גם לא צריכים בכלל להתעסק בכל מה שקשור למזוודה. אתם רק מוציאים אותה מפתח הביתה ואת כל השאר עושה עבורכם נהג המונית. לכן, אם חשוב לכם ליהנות מנוחות ואם אתם רוצים שמישהו אחר יעשה עבורכם את הדברים, כדאי מאוד לחשוב על הזמנת מונית כי זה יכול לשפר את החוויה כולה.

 

תחבורה ציבורית

זה לא משנה אם אתם גם בהוד השרון או בכל מקום אחר בארץ, כי סביר להניח שתרצו לבדוק גם את האופציה של תחבורה ציבורית בדרך לשדה. בנקודה הזאת כדאי לקחת בחשבון שלמרות שיש חברות של שליחויות הוד השרון, לא תמיד בתחום התחבורה הציבורית שי מה להציע לכם באזור הזה בישראל. יש אומנם מספר אוטובוסים ואפילו מוניות קולקטיביות, אך עבור רוב האנשים זה לא מספיק נוח. לכן בהחלט ניתן לומר שבסופו של דבר אנחנו רואים שהדרך הכי טובה שיש להגיע לנתב"ג כמעט מכל מקום – היא לקחת מונית. מה שכן, כדאי לדעת שיש היום לא מעט חברות של מוניות שיכולות להביא אתכם לנתב"ג ולכן כדאי שתבדקו אל מי אתם פונים. איפה מחכות לכם המוניות הכי מפנקות שיש ואיפה הנהגים יהיו הכי אדיבים? שווה לעשות בירור קצר וגם לבדוק כמה זה עולה כי אין טעם להזמין את המונית מהחברה הכי יקרה שיש בתחום הזה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://www.carmelaronot.co.il.