בחזרה לעתיד – ההוברבורד כאן כדי להישאר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

איך הגיע אלינו ההוברבורד, ולמה הוא משתלט לנו על החיים בצורה כל כך מהירה ? עד כדי כך שהוא הפך להיות כלי חובה כמעט, בלעדיו הרבה מאוד אנשים לא מצליחים להתנהל כלל.

ההוברבורד הגיע אלינו מתוך רעיון שכולנו ראינו בסרט "חזרה לעתיד" שבו מרטי מקלפיי (מייקל ג'י פוקס) הנער מאותו סרט משנת 1985 גולש על סקטבורד מרחף.

כמובן שעוד הרבה רעיונות צמחו מאותם דברים, כמו הרעיונות לרכבים מיוחדים ומעוצבים דוגמת מכונית הדלוריאן המפורסמת.

אולי זה לא כמו בסר ולא מרחף, אבל ההוברבורד אותו כלי מיוחד מביא איתו המון יתרונות.

איש רוכב

היתרונות של ההוברבורד

קצת לפני היתרונות של הכלי הזה שנקרא הוברבורד, נסביר קצת על המבנה שלו, על האיכויות שבו וכמובן על מה שגורם להיות כלי תחבורה שיישאר כאן עוד הרבה זמן.

מבנה ההוברבורד :

הוברבורד בנוי על שני גלגלים, בין שני הגלגלים מחבר משטח רחב המאפשר יציבות לשני הגלגלים, בנוסף המשטח הרחב מאפשר עמידה עליו.

בתוך המשטח נמצאת הסוללה ומנוע חשמלי המסיע את הגלגלים, תנועת ההוברבורד נקבעת באמצעות חיישנים המופעלים על ידי משקל הגוף.

כלומר, אם נרצה לנוע קדימה כל שעלינו לעשות הוא להישען מעט קדימה, וההוברבורד יתחיל בנסיעה קדימה, תזוזה קלה ימינה והכלי יתחיל בנסיעה לכיוון אליו אנו נוטים.

המבנה המיוחד הזה, מאפשר ליצור הוברבורדים קטנים ועוצמתיים במיוחדים שיכולים לשאת משקלים גבוהים למרות המבנה הקטן.

בנוסף, הטכנולוגיה היום מאפשרת לנו להכניס מנועים חשמליים עוצמתיים עם סוללות מותאמות, ואלו גורמים להוברבורד להיות מהיר ובעל טווח נסיעה ארוך.

יכולת שליטה מלאה :

ההוברבורד מאפשר יכולת שליטה מלאה על המכשיר, לא רק במהלך הנסיעה אלא מעבר לכך.

ניתן לשלוט היום על הוברבורדים חכמים באמצעות אפליקציה, אפילו לדאוג לכך שהוברבורד יהיה עצמאי, יחנה את עצמו במוקם מוגדר, ישנם מכשירי הוברבורד מתקדמים יותר שיודעים לעקוב אחרי אדם מוגדר וזאת מבלי להיתקע בחפצים ואנשים בדרך.

אחד מאותם מכשירים שמאפשר שליטה מלאה כזאת, הוא הוברבורד Segway minipro הנחשב להוברבורד המתקדם והחזק ביותר.

בנוסף ישנם הוברבורדים מורכבים עם רמקולים וחיבור לשמע MP3  , אפשר להנות מנסיעה נעימה ואפילו להאזין למוזיקה שאוהבים תוך כדי הנסיעה.

קל משקל וטעינה מהירה :

בשונה מהרבה כלים חשמליים אחרים, הוברבורד הוא כלי ק משקל שעומד על פחות מכמה קילוגרמים בודדים (המשקל הממוצע של הוברבורדים נע בין 4-10 ק"ג, כמון שהטווח הרחב הזה נובע מכמה גורמים, כמו גודל המכשיר, גודל הסוללה ועוד אביזרים שמובנים על ההוברבורד).

מי צריך את ההוברבורד

הרבה מאוד אנשים שרוצים להתנייד בקלות בין מקומות, אם זה להגיע לתחנת הרכבת מהעבודה, או מהבית אל תחנת הרכבת.

להתנייד בתוך תחנת הרכבת בקלות, ובין תחנות אוטובוס, בזכות הגודל הקטן של ההוברבורד הוא יכול להתאים לתנאים צפופים.

מחסנים לוגיסטיים גדולים :

ישנם לא מעט מחסנים לוגיסטיים גדולים המצריכים מהעובדים במקום להגיע ממקום למקום מרחקים גדולים בהליכה ברגל, הרבה חברות המנהלות את המחסנים האלו השכילו לבחור להשתמש בכלי כגון הוברבורדים בכדי להקל על העובדים שלהם.

כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות
כיצד קיום יחסי מין משפיעים על הבריאות?

פעילות מינית, ממלאת תפקיד מכריע בבריאות וברווחה הכללית, ומשפיעה על היבטים שונים של בריאות גופנית, נפשית ורגשית. עיסוק בפעילות מינית סדירה נקשר למספר יתרונות בריאותיים גופניים, כולל שיפורים בבריאות הלב

קרא עוד >>
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית
מתי ישנה עילת לתביעה ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא סוגיה מורכבת ורגישה במיוחד המתעוררת כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט הטיפול המצופה בתחומם, וכתוצאה מכך נגרם נזק כלשהו למטופלים. בעוד שספקי שירותי בריאות, רופאים

קרא עוד >>