הרצפה מלוכלכת גם אחרי ניקיון? הכירו את חידוש המרצפות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט המלצות מחברים על חידוש מרצפות. לקח לנו קצת זמן להבין שהם רומזים שהמרצפות בבית שלנו הן לא באמת וינטג', אלא מרצפות מיושנות שדורשות הליך של חידוש. כשהבנו את הרמז, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי שנוכל להגיע למסקנות הנחוצות לנו. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את כל מה שגילינו על הליך חידוש המרצפות.

 

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להכיר את הנושא מקרוב

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שגילינו בכל הנוגע לחידוש מרצפות, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמכירים את התחום מקרוב. מדובר באנשים שביצעו ממש לאחרונה את ההליך והם יודעים עליו את כל הפרטים החשובים.

סביר להניח שאתם תוהים מי הם אותם אנשים ואיך בכלל הגענו אליהם? אז נציין בפניכם כי הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של חולי ניקיון ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל תגובות בכל הנוגע לחידוש מרצפות. מעל ל – 400 גולשים ציינו בפנינו עובדות שונות וזו ההזדמנות שלנו להודות להם על כך. שכן, בזכותם, הצלחנו להכיר מקרוב את ההליך המעניין.

 

הרצפה מלוכלכת גם אחרי ניקיון? הכירו את הדבר ה – 1 על חידוש המרצפות

טוב, אז הדבר ה – 1 והחשוב ביותר שאתם צריכים לדעת על חידוש מרצפות זה שמדובר בהליך שלא מצריך הוצאה של המרצפות הקיימות מהמקום. כן, כן, קראתם נכון. זה רק נשמע ככה. אבל ההליך של החידוש נוגע בעצם לניקיון מסיבי ביותר ולא מצריך מכם ביצוע של שיפוץ בבית.

 

הרצפה מלוכלכת גם אחרי ניקיון? הכירו את הדבר ה – 2 על חידוש המרצפות

בהמשך לדבר ה – 1 שצוין לעיל, אתם צריכים לדעת שמדובר בהליך שכולל שימוש בחומרים מיוחדים וגם במכשירים שאין לכל אחד בבית. אז אם חשבתם לבדוק תכשירים שונים וציוד מסוים בחנויות הכול בו – כדאי שתדעו שעדיף לכם לוותר. שכן, גם אם תמצאו את הציוד המתאים, אין לכם את הידע להשתמש בו בחכמה.

 

הרצפה מלוכלכת גם אחרי ניקיון? הכירו את הדבר ה – 3 על חידוש המרצפות

אם אתם מתכננים לבצע הליך של חידוש  מרצפות אתם צריכים לפנות אל בעל מקצוע מוסמך ומומלץ. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. אנחנו למשל השתמשנו בפלטפורמות שונות כדי להגיע אל משה, בעל המקצוע שביצע עבורנו את ההליך על הצד הטוב ביותר. הנה הפלטפורמות הללו:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות אם הרצפה שלכם ממש מלוכלכת גם לאחר שערכתם ניקיון רציני. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליישם את המידע שצוין לעיל ולהתחיל בהליך של חידוש מרצפות.

חידוש מרצפות