האם כדאי לבטח עבודת בנייה, ואם כן איך עושים זאת?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

ביטוח עבודות בנייה הוא לא אפשרות להתלבט בה.

ללא ביטוח, כל תאונה אשר תתרחש באזור העבודות, עלולה לגרור תביעת פיצויים נרחבת ויקרה במיוחד.

אם החלטתם להשקיע את הכסף ולבטח את עבודת הבנייה, עליכם להחליט איפה וכיצד לעשות זאת.

מאמר זה יפרט מעט על היתרונות של בחירה בביטוח עבודות בנייה, ועל הצעדים שיש לנקוט כדי לעשות אותו על הצד הטוב ביותר.  

 

מהם היתרונות של ביטוח עבודת בנייה?

ביטוח עבודות בנייה הוא אחד מהביטוחים שכל אחד שמבצע שיפוץ בבית חייב להכיר. במסגרת עבודת בנייה סטנדרטית, נעשה שימוש בכלים כבדים, אשר כל טעות אנוש ותקלה בעבודה עמם, יכולה בהחלט לגרום לפציעה משמעותית. לעיתים, האחריות על הפציעה נופלת עליכם כבעלי הבית, בין אם בשל הכנה לקויה של השטח, או תשתית שאינה מתאימה לביצוע העבודה. אין זה משנה אם מדובר בעבודה פשוטה כמו התקנת פרקטים, או בשיפוץ מקיף הכולל הרס של קירות הבית, ביטוח עבודה הוא נחוץ בשביל לשמור עליכם ועל כספכם מנזק כלכלי עצום. מעבר לסיכון לפועל עצמו, ביטוח עבודת בניה עשוי גם להחזיר לכם כסף על עיכוב בסיום העבודה, או על נזקים אחרים שהיא תגרום. חשוב מאוד לוודא מהם הדברים אשר הביטוח מכסה מראש לפני חתימת החוזה עם חברת הביטוח הרלוונטית.

 

איך לבחור איפה לעשות את הביטוח?

ישנו מגוון עצום של חברות אשר יציעו לכם כיסוי ביטוחי לעבודת הבנייה. כאשר אתם מנסים לבחור בין החברות השונות, עליכם להתייחס למספר שיקולים רלוונטיים. נגישות החברה היא אחד מהשיקולים הבולטים. חלק מהחברות ידרשו מכם השקעת זמן ארוך בפגישות ובסיור באתר העבודה, ובחברות אחרות תוכלו לסיים את הביטוח דרך אתר אינטרנט ייעודי. הנגישות של החברה, כוללת גם את היכולת שלכם לקבל מענה אנושי, מה שיכול לחסוך לכם זמן רב במקרה בו תאלצו להפעיל את הביטוח. מעבר לנגישות, חשוב מאוד שתבחרו בחברה מובילה בתחום הביטוח, עם ניסיון עשיר. הניסיון יאפשר לעובדי החברה להצביע על נקודות רגישות בעבודת הבנייה, מה שעשוי לסייע לכם להימנע מראש מתקלות שיעלו לכם זמן וכסף.

 

האם לבעל המקצוע אשר הזמנתם יש השפעה על הכדאיות?

הכדאיות של ביטוח עבודת בנייה, נובעת בין השאר מהיכולת המקצועית והאמינות של בעל המקצוע אשר הזמנתם. בעל מקצוע ברמה גבוהה במיוחד, הוא עם סיכון קטן בהרבה לטעות בביצוע העבודות, מה שמפחית את הסיכוי שתאלצו להשתמש בביטוח שרכשתם. כאשר בוחרים בעל מקצוע ברמה גבוהה, לעיתים אי אפשר להשקיע זמן בסקר שוק מעמיק. בדיוק בשביל זה קיים האתר שיפוצים פלוס. האתר מציע מגוון עצום של בעלי מקצוע בכל חלקי הארץ, ומציג דירוג אמין על כל בעל מקצוע, שנבנה על פי חוות דעת ישירה מלקוחות האתר.

בית