מהו קוסם ואיך הופכים להיות כזה?

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

שיחקתם באפליקציית טריוויה לאחרונה ונפלתם בשאלה הכי בסיסית (לכאורה) "מהו קוסם?" בין אם כן ובין אם לא, טוב שהגעתם לכאן. כי אתם צריכים לדעת מהו באמת קוסם ואיך אפשר להיות אחד כזה. רבים חולמים להיות קוסמים דגולים, אבל מעטים מצליחים באמת להגשים את החלום. אם אתם חושבים שיש לכם את זה, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, שיסבירו לכם מה זה קוסם. לאחר שתדעו, תוכלו לבדוק אם אתם יכולים להיות קוסמים או לא.

 

למה חשוב בכלל לדעת מה זה קוסם?

בטח תסכימו איתנו שזה חלק מידע בסיסי, לדעת מה זה קוסם. אבל יש מי שלא יודעים להסביר בדיוק. לכן, צריך אחת ולתמיד להסביר מה זה אומר. אבל זו לא הסיבה היחידה. שמענו לאחרונה על לא מעט אנשים שמצאו את עצמם משחקים במשחקי טריוויה. אותם אנשים נפסלו כשנשאלו את השאלה "מה זה קוסם?".

אז אם אתם אנשים תחרותיים שלא רוצים ולא מסוגלים להפסיד, אתם חייבים לדעת מה זה קוסם, אחרת, אתם פשוט תיפלו שוב ושוב בשאלות הטריוויה, וזה לא משנה אם מדובר בטריוויה באפליקציה או כזו שמשחקים עם חברים. אתם פשוט צריכים שיהיה לכם את הידע הבסיסי הזה.

 

אז מהו קוסם?

טוב, עכשיו אתם יודעים למה זה חשוב לדעת מה זה בכלל קוסם. זה הזמן להגיד לכם מהו קוסם. אנחנו יכולים לדקלם לכם את התשובה הזו מתוך שינה, בגלל שאנחנו משחקים בטריוויה באופן קבוע, וגם בגלל שממש לא מזמן היינו בהופעה מעולה של קוסם.

אם אתם גם רוצים להכיר את הקוסם וללמוד על בשרכם מה זה בעצם אומר להיות קוסם, אתם צריכים רק ללחוץ על הקישור הבא – asael-magic.co.il. בכל זאת, נסביר לכם בקצרה שקוסם הוא איש מקצוע שמבצע את הטריקים או התרגילים הבאים:

  • העלמת חפצים (למשל, העלמת שפן בתוך כובע)
  • מבצע "חיתוך" של אנשים (לא באמת, מדובר בתרגיל של אחיזת עיניים)
  • מבצע קסמי קלפים ויודע לנחש איזה קלף נבחר על ידי הקהל ועוד

איך אפשר להיות קוסם?

בשנים האחרונות, הביקוש למקצוע הקוסמות עולה מיום ליום. סביר להניח שהסיבה לכך קשורה לעובדה שאנחנו רואים קוסמים בכל מקום. בטלוויזיה, באירועים, במופעי חגים ברחבי הערים הגדולות. אם אתם רוצים להיות קוסמים, אתם צריכים שיהיו לכם קודם כל ולפני הכול את היכולות הבאות:

  • זמן פנוי

אתם צריכים לתרגל את הקסמים אינספור פעמים. מדובר בתרגולים שעשויים לארוך לכם בסביבות השעתיים- שלוש  ביום ולפעמים אף יותר

  • סבלנות

אתם יודעים שתצטרכו לעבוד במשך שעות ארוכות מידי יום על תרגילים וכדאי שתדעו שמדובר בתהליך ארוך, אתם לא תצליחו מיד על הפעם הראשונה, כך שצריך הרבה סבלנות אלו כל הפרטים שחשוב שתדעו על קוסם ואיך אפשר להיות כזה.

קוֹסֵם